فیلیپس و معرفی مسواک هوشمند Sonicare FlexCare Platinum
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فیلیپس و معرفی مسواک هوشمند Sonicare FlexCare Platinum

شرکت فیلیپس به تازگی مسواک هوشمند جدیدی به نام Sonicare FlexCare Platinum را معرفی کرده که از طریق قابلیت ارتباطی بلوتوث قادرست داده ها و اطلاعات مربوط به دندان را به نرم افزار اختصاصی فیلیپس در گوشی هوشمند ارسال کند.

بوسیله چنین مسواک هوشمندی; افراد قادرند اطلاعاتی درباره دندان و بخصوص لثه خود را به پزشک معالج خود ارائه دهند. به گفته فیلیپس; بورس این مسواک با استفاده از حسگرهای هوشمند، اطلاعاتی مربوط به مشکلات موجود در دندان را به کاربران اعلام می دارد و روش مسواک زدن صحیح را نیز برای داشتن دندانی سالم; نشان می دهد.

همچنین بورس مسواک با حسگر لمسی می تواند از درصد سفید شدن دندان اطلاعاتی را به اطلاع برساند.

داده های موجود اجازه خواهد داد تا کاربر درباره وضعیت دندان خود آگاهی پیدا کند. گفتنیست باتوجه به قابلیت ذخیره سازی مسواک، نیازی نبوده تا داده ها را مستقیما در گوشی هوشمند ذخیره نمود; بنابراین حتی در حمام نیز می توان Sonicare FlexCare Platinum فیلیپس را به کار گرفت.

Sonicare FlexCare Platinum برای خرید در اواسط جولای عرضه خواهد شد و قیمتی 199 دلاری دارد.

قطعا هزیینه 199 دلاری برای یک مسواک هوشمند اشتباه باشد; اما برای برخورداری از دندانی سالم و دهانی تمیز; بهره گیری از مسواک هوشمند پیشرفته بسیار عملی درست محسوب می شود.

با این حال اگر علاقه ای به مسواک Sonicare FlexCare Platinum پیدا کردید باید تا اواسط جولای به انتظار بنشینید تا فیلیپس آن را با قیمت مذکور روانه بازار کند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question