فروش کروم بوک ها از مک ها در ایالات متحده پیشی گرفت
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فروش کروم بوک ها از مک ها در ایالات متحده پیشی گرفت

به گفته لین هوآنگ تحلیلگر IDC، کروم بوک ها موفق شدند طی سه ماهه نخست سال 2016 فروشی بیش از مک ها در ایالات متحده داشته باشند.

این نخستین باری بوده که کروم بوک ها در ایالات متحده مک را کنار می زنند و پرفروش تر می گردند; هر دو گروه دستگاه ها طرفداران خاص خود را داشته و قابل توجه هستند.

هوانگ اظهار داشت:

” کروم بوکها برای نخستین بار طی سه ماهه نخست سال 2016 موفق شدند از مک ها پیشی گیرند; کرومبوک راه درازی را در ایالات متحده در پیش دارند.”

به گفته IDC تعداد محموله مک 1.76 میلیون دستگاه بوده; اما محموله کروم بوکها به 2 میلیون دستگاه رسید. قطعا چنین میزان فروشی در سه ماهه نخست سال 2016 برای کروم بوکها بزرگ محسوب می شود.

کرومبوک به نظر می رسد در سه ماهه نخست 2016 برای خریداران قابل توجه تر بوده و تمایل آنها را برای خرید این دست از دستگاه ها بیشتر کردند. با این حال نباید احتمال داد موفقیت کروم بوک ها ادامه دار باشد و ممکن است اپل باری دیگر چاره ای اندیشیده و مک را از افت فروش نجات دهد.

در حال حاضر اپل با فروش بالای آیفون رو به روست و در زمینه تبلت نیز حرف اول را میزند.

شرکت هایی چون اچ پی; دل و چندی دیگر از تولیدکننده مطرح کروم بوک به شمار می روند; کروم بوکها عمدتا ارزان هستند مگر اینکه کروم بوک پیکسل بوده و قیمتشان به 1000 دلار برسد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question