فروش سرور گلستان
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش سرور گلستان

امروزه با پیچیده شدن نیاز ها و به وجود آمدن مشکلات و در خواست های متعدد در زمینه سرورشرکت های زیادی به وجود آمده اند که انواع مختلفی از سرور ها را تولید میکنند.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی به خیلی از این مشکلات و معضلات پاسخ داده شده است مثلا اگر بخواهیم نمونه ای از این پیشرفت را بازگو کنیم میتوانیم بگوییم که در سراسر شهرها مراکزی به وجود آمده اند که به راحتی خدمات سرورها را به مشتریان خود ارائه میدهند.

در این مقاله میخواهیم به مراکز فروش سرور گلستان و خمات آنها بپردازیم، در مراکز فروش سرور گلستان نوعی سرور تولید میشود که HP BladeSystem c7000 نام دارد. این سرور از مزایای فوق العاده و خاصی برخوردار است.

ویژگی ها

سرور  HP BladeSystem c7000 این توانایی پشتیبانی از ۶۱ تیغه سرور را دارد. در این سرور مدیران قادر به افزایش تیغه ها می‌باشند به طوری که با ارتقای این تیغه ها توان پردازشی به حد زیادی بالا میرود.نکته مهم جهت میزان هزینه ای قراراست برای ارتقای تیغه ها صرف شود این است که شما میتوانید بعد از صرف هزینه اولیه، برای افزایش تیغه ها جهت بالا بردن توان پردازشی هزینه کمی را پرداخت کنید.

مراکز فروش سرور گلستان سروری را به نام HP BladeSystem c7000 عرضه کرده است و برای کسانی که از آنها سرور خریداری میکنند خدمات مهم و خاصی را ارئه میدهد که از قبیل موارد زیر میباشند:

سرور HP BladeSystem c7000 میتوانید به شما در پردازش دیتاهای سنگین کمک کند.نیاز زیر ساخت های پاور و سرمایشی را میتواند به بهترین حالت بر طرف سازد.

برای پشتیبانی از blade server و اتصال های داخلی و ذخیره سازها، i/o را فراهم میسازد.سرورهای HP BladeSystem c7000 در کسب و کار شما رونق ایجاد کرده اند و همزمان از نیازها و خواسته های مهم شما در زمینه سرورها پشتیبانی میکند.

با خرید  سرور HP BladeSystem c7000از مراکز فروش سرور گلستان به شما این امکان را میدهد که از یک ویژگی خارق العاده به نام mid plane مولتی ترابید برخوردار شوید.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question