اچ تی سی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش سال 2016 اچ تی سی کمتر از حد انتظار

اگرچه بین پرچمداران سال 2016; اچ تی سی با معرفی HTC 10 محصول قابل توجهی را معرفی کرد; اما به دلایلی این گوشی هوشمند رده بالا نتوانست فروش بالایی به دنبال داشته باشد.

با وجود آن که گلکسی نوت 7 از رده خارج شد و دیگر به فروش نرسید، اما HTC 10 نتوانست با فرصت بدست آمده فروش موفقیت آمیزی داشته و اچ تی سی را با سودی رو به رو کند.

براساس گزارش های تازه انتشار یافته; شرکت تایوانی نتوانست فروش بزرگی با محصولات 2016 خود داشته باشد و به نوعی کمتر از سطح انتظار بود. HTC 10 در سالی روانه بازار گشت که با پرچمدارانی چون گلکسی اس7; گلکسی اس 7 اج و جی 5 هم دوره شده بود و حقیقتا با پرچمدار سرسختی رو به رو بود.

با عرضه 18 میلیون گوشی هوشمند توسط اچ تی سی در بازارهای مختلف; در سال جاری شرکت تایوانی تنها 11 تا 12 میلیون دستگاه تلفن هوشمند به بازار عرضه داشت که رقم بسیار پایینی محسوب می شود. باتوجه به داده ها میزان فروش اچ تی سی کاهش 33 تا 44 درصدی را تجربه کرد.

اگرچه بخش موبایل نتوانست سودی عاید HTC کند; اما بخش واقعیت مجازی یک سود جدید برای اچ تی سی بوده که شرکت تایوانی با مشاهده وضعیت تمرکز بیشتری روی آن دارد. Vive اگرچه هدست گران قیمت 799 دلاری محسوب شده اما کیفیت و عملکرد بهتری نسبت به دیگر هدست ها دارد.

همین امر موجب شد تا علاوه بر استقبال مشتریان; HTC نیز تصمیم گیرد در CES 2017 نسل جدید Vive را معرفی سازد. به هر حال اچ تی سی باید محصول متفاوتی را در بازار عرضه دارد تا بیشتر موردتوجه باشد، در غیر این صورت شکست های بخش موبایل آن پی در پی خواهند بود. البته بیشتر شرکت ها وضعیت خوبی در فروش نداشته و تنها چند شرکت بازار را از آن خود کردند که اچ تی سی در این دست قرار نمی گیرد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question