شاتل و معرفی 5 مینی کامپیوتر بدون فن
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شاتل و معرفی 5 مینی کامپیوتر بدون فن

شاتل در اکثر مواقع به تولید مینی کامپیوترهای قابل قبولی می پردازد و حال با معرفی 5 مدل دیگر سبد محصولات خود را تکمیل تر ساخته است.

این مینی کامپیوترها 5 مدل از سری XPC slim بوده و تنها در اکثر ویژگی ها یکسان هستند. تمامی آنها به پردازنده اسکای لیک-U نسل ششمی اینتل و 802.11ac وای فای مجهزند و از کیفیت 4K پشتیبانی می کنند.

کامپیوترهای سری XPC slim شاتل هریک با پورت های دوگانه Gigabit Ethernet; خروجی HDMI 1.4 و پورت DisplayPort 1.2 همراهند. همچنین آنها شامل دو پورت USB 3.0; دو پورت USB 2.0; کارت خوان های SDXC  و بلوتوث 4.0 می شوند.

آنها همچنین از دو رابط سریالی RS-232 بهره می برند که می توان به عنوان کامپیوترهای کسب و کار از آنها استفاده کرد. البته قابلیت استفاده به عنوان یک محصول خانگی نیز فراهم است و تنها ویژه کاربری در کسب و کار نیست.

پشتیبانی از هارد درایوهای 2.5 اینچی یا اس اس دی M.2 و دو اسلات 204 پین SODIMM برای ارتقا حافظه رم تا 32 گیگابایت DDR3L با فرکانس 1600 مگاهرتزی برخی ویژگی های دیگر این مینی کامپیوترها هستند.

شاتل هر مدل را با پردازنده Celeron 3855U; Core i3-6100U; Core i5-6200U و Core i7-65oooU اینتل روانه بازار می کند.

همچنین یک مدل با پردازنده Celeron در کار بوده که شامل وای فای 802.11n; وی جی ای; DisplayPort، اسلات M.2 برای کارت های توسعه 80 میلی متری می شود.

متاسفانه تاریخ عرضه و قیمت مینی کامپیوتر بدون فن را مشخص نکرد; اما اعلام داشت که روانه بازار اروپا خواهند شد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question