شاتل مینی پی سی SZ170R8 را معرفی کرد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شاتل مینی پی سی SZ170R8 را معرفی کرد

شرکت شاتل به تازگی مینی پی سی جدیدی را با نام SZ170R8 معرفی کرد که بزودی با قیمت 322 یورویی به بازار عرضه خواهد شد و قادرست از کارت گرافیک های قدرتمند پشتیبانی کند.

طراحی جدید این دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا هارد دیسک های 3.5 اینچی را در آن نصب کند و در مجموع ظرفیت حافظه را به 32 ترابایت برسانند.

از ویژگی های دیگر SZ170R8 می توان به DisplayPort با وضوح بالا، رابط HDMI برای نصب چند کارت گرافیک و یک سیستم خنک کننده هوشمند Heatpipe اشاره داشت. سیستم خنک کننده Heatpipe شاتل دستگاه را در دمای ثابتی نگه داشته و اجازه نمی دهد به دمایی بالایی برسد.

SZ170R8 همچنین قادرست مادربورد باعملکرد بالای مجهز به چیپست Z170 را که می تواند از سوکت LGA 1151 نسل ششم پردازنده اسکای لیک از جمله Core i7 سری K پشتیبانی کرده و حافظه رم 64 گیگابایتی DDR4 را در خود جای دهد.

شاتل درباره این مینی پی سی می گوید:

دستگاه برای کاربری خانگی و تجاری ایده آل است. SH170R8 می تواند حافظه های SSD پرسرعتی را پشتیبانی کرده که قادرند ظرف چند ثانیه داده ها را انتقال دهد. این مینی پی سی از جنس آلومینیوم بوده و می تواند به یک دستگاه گیمینگ فوق العاده تبدیل شود.

استفاده از آلومینیوم در مینی پی سی فواید بسیاری دارد که می توان به توان ایده آل بین وزن و قدرت، ضد زنگ زدگی و عدم حساسیت به مغناطیس اشاره کرد.

همچنین حرارت را چهار برابر بیشتر از فولاد می تواند هدایت نماید و موجب افت دما شود. در نهایت SH170R8 یک دستگاه فوق العاده برای کاربری گوناگون به شمار می رود.”

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی سازنده مراجعه کنید.

شاتل مینی پی سی SZ170R8 را معرفی کرد

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question