درایو اکسترنال 5 ترابایتی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سیگیت از درایو اکسترنال 5 ترابایتی رونمایی کرد

درایو اکسترنال 5 ترابایتی سیگیت:

شرکت سیگیت اخیرا توسط کمپانی وسترن دیجیتال خریداری شده و در حال حاضر به عنوان زیر مجموعه این کمپانی فعالیت می کند. در حال حاضر که برخلاف گذشته نیاز به حافظه ذخیره سازی گسترده تر بیشتر شده و نمی توان با یک حافظه 1.44 مگابایتی فایل های فراوان محتوا بسیاری درون آن جای داد; باید به فکر خرید حافظه پرظرفیت بود.

سیگیت که همیشه سعی داشته بهترین باشد; نخستین به تازگی یکی از پرظرفیت ترین درایوهای اکسترنال را با ظرفیت 5 ترابایت معرفی کرده است.

این شرکت اخیرا نیز پرظرفیت ترین حافظه فلش را نیز با ظرفیت 1 ترابایت معرفی کرده و توانست خود را به عنوان برترین‌ها رقم زند.

درایو اکسترنال جدید 5 ترابایتی با نام Backup Plus  ۵TB شناخته شده و در چهار رنگ خاکستری; آبی; قرمز و مشکی به فروش خواهد رسید.

چنین درایوی برای افرادی که از درایوهای اکسترنال استفاده می کنند بسیار کارآمد خواهد بود و می تواند محتوای فراوانی را در خود جای دهد.

البته عدم وجود پورت USB-C کمی عجیب بوده و سیگیت تنها از پورت USB 3.0 که استانداردی قدیمی تر نسبت به USB-C محسوب می شود; بهره گرفته است.

به گفته سیگیت می توان درایو را به هر دو دستگاه مک و PC متصل کرد و البته برای اتصال به مک نیازمند درایور NTFS خواهید بود.

سیگیت قصد داشته در اواخر ماه نوامبر Backup Plus  ۵TB را با قیمت 190 دلار عرضه دارد; این قیمت باتوجه به ویژگی ها و نوع درایو مناسب بوده و بالا محسوب نمی شود.

به هر حال اگر نیازمند درایو اکسترنال پرظرفیت برای کار خود هستید و نمی توانید چنین محصولی را پیدا کنید; درایو جدید Backup Plus  ۵TB سیگیت گزینه فوق العاده ای محسوب می شود.

انتظار می رود این شرکت بزودی محصول قابل توجه دیگری را به دنبال Backup Plus  ۵TB معرفی کند.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question