سامسونگ Viv Labs سازنده سیری را خریداری کرد
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ Viv Labs سازنده سیری را خریداری کرد

شرکت های مایکروسافت; گوگل و اپل هریک دستیارهای دیجیتالی به ترتیب چون کورتانا; سیری و Assistant دارند. اگرچه این کمپانی ها همگی خود دستیار دیجیتالی دارند; اما سامسونگ به عنوان یکی از غول های فناوری بدون دستیار دیجیتالیست. با این حال به نظر می رسد شرکت کره ای قصد داشته سرویس دستیار دیجیتالی خود را بزودی راه اندازی کند. زیرا به تازگی سامسونگ Viv Labs سازنده سیری را خریداری کرد. از اعضای این شرکت می توان به Dag Kittlaus; Adam Cheyer و Chris Brigham اشاره کرد.

شرکت Viv Labs باتوجه به سابقه درخشانی که در توسعه دستیار دیجیتالی داشته; انتظار می رود بتواند دستیار دیجیتالی پیشرفته و بسیار هوشمندی را برای سامسونگ توسعه دهد.

پیش از این Viv Labs با اپل برای توسعه سیری همکاری می کرده; با خریداری آن توسط سامسونگ احتمالا دیگر به همکاری خود با شرکت کوپرتینویی اپل پایان می دهد.

Injong Rhee یکی از مدیران بخش موبایل سامسونگ بیان داشت:

“Viv به عنوان یک شرکت توسعه دهنده و مصرف کننده در ذهن تصور می شود. این تمرکز دوگانه چیزی بوده که هدف ما از خرید Vive بوده است. سامسونگ قصد داشته Viv را برای بخش پوشیدنی; لوازم خانگی; تلفن هوشمند و غیره خود به کار گیرد.”

مشخص نیست سامسونگ چه برنامه ای با Viv Labs داشته; اما انتظار داریم یکی از آنها توسعه دستیار دیجیتالی اختصاصی برای شرکت کره ای باشد.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ عرضه ناموفقی با فبلت گلکسی نوت 7 داشته زیرا این محصول پس از عرضه با مشکل انفجاری رو به رو شد که ضرر بزرگی را به سامسونگ وارد کرده است.

البته اخیرا سامسونگ گلکسی نوت 7 را باری دیگر با رفع مشکل روانه بازار کرد ;اما گفته می شود همچنان مشکل باتری آن ادامه دارد. در هر صورت انتظار می رود با خریداری Viv Labs شاهد پیشرفت سامسونگ در بخش دستیار دیجیتالی و نرم افزاری باشیم.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question