هارمن
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ هارمن را با 8 میلیارد دلار خریداری کرد

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های کره ای امروز خبر از تصاحب کمپانی هارمن که در زمینه دستگاه های صوتی فعالیت داشته، داده است.

ارزش این معامله 8 میلیارد دلاری بوده و هر سهم Harman با قیمت 112 دلار به شکل نقدی توسط سامسونگ خریداری شد. از برندهای زیرمجموعه Harman می توان به جی بی ال; AKG و Harman کاردن اشاره داشت.

گذشته از آن مارک لوینسون که در امر تولید دستگاه های صوتی لوکس فعالیت داشته; جز زیرمجموعه هارمن قرار می گیرد.

با این تفاسیر سامسونگ روی گزینه قابل توجهی دست گذاشته و شرکتی را خریداری کرده که در توسعه دستگاه های صوتی حرف اول را در دنیا می‌زند.

گفته می شود از دلایل خرید هارمن توسط سامسونگ; سیستم هوشمند خودرو این کمپانی بوده و موجب شده شرکت کره ای با علاقه به این بخش; معامله بزرگی را رقم زند.

تاکنون سامسونگ شرکت های مختلفی را تصاحب کرده; اما اخیرا بخش پرینتر خود را به اچ پی فروخته است. تاکنون هارمن سیستم صوتی خود را روی 30 میلیون خودرو جای داده و باید این کمپانی را یکی از بزرگترین فعالان برند سیستم صوتی خودرو محسوب کرد.

سامسونگ قصد داشته تا سال 2025 صنعت سیستم هوشمند خودرو به رشدی 100 میلیارد دلاری داشته باشد; از آنجایی که سامسونگ فعالیت های مشابه گوگل و اپل داشته این دو شرکت برای خود Carplay و Android Auto را دارند; احتمالا در آینده شاهد ساخت چنین سیستمی با همکاری سامسونگ و هارمن خواهیم بود.

به طور کلی سامسونگ برنامه بزرگی برای سیستم هوشمند خودرو دارد; انتظار می رود با همکاری Harman بزودی محقق شود; گذشته از این ها انتظار می رود گوشی های هوشمند گلکسی نیز به سیستم صوتی شرکت های زیرمجموعه هارمن مجهز شوند دور از انتظار نیست.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question