ساعت هوشمند Gear S3
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ اواسط نوامبر عرضه می شود

شرکت کره ای سامسونگ در رویداد IFA 2016 که اواخر تابستان امسال برگزار شد; به معرفی ساعت هوشمند Gear S3 در سه مدل پرداخت. متاسفانه در آن زمان تاریخ عرضه دقیقی برای ساعت هوشمند مذکور اعلام نشد و حال به تازگی یکی از مدیران اجرایی کمپانی اعلام داشت; Gear S3 در اواسط ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد.

ساعت هوشمند Gear S3 در دو مدل Frontier و Classic معرفی شد; هر دو به مشخصاتی چون صفحه نمیاش دایره ای 1.3 اینجی Super AMOLED، نمایشگر همیشه روشن; حافظه داخلی 4 گیگابایتی; قابلیت ضدآب; سیستم عامل تایزن; پشتیبانی از سرویس پرداخت و GPS مجهز هستند.

با این حال دو موضوع مهم ساعت های هوشمند مذکور نامشخص باقی ماند که یکی از آنها تاریخ عرضه و دیگری قیمت است. عمدتا قیمت با مشخص شدن تاریخ عرضه اعلام می شود.

به گزارش تایمز کره و به نقل از یک مدیر اجرایی سامسونگ; کمپانی مطرح در اواسط ماه نوامبر به عرضه ساعت هوشمند جدید خود خواهد پرداخت. پیش از این گزارش شد سامسونگ در 4 نوامبر ساعت های هوشمند تایزنی Gear S3 را عرضه می کند; اما گزارش جدید به تکذیب خبر قبلی می پردازد.

در زمینه قیمت گذاری انتظار نمی رود اختلاف بسیاری بین دو مدل Gear S3 وجود داشته باشد و هر دو با قیمت 350 دلاری روانه بازار شوند.

همچنین مشخص نیست اواسط نوامبر در خارج از کره جنوبی عرضه می شود یا در تمامی بازارها. البته برای کسب اطلاعات بیشتر می‌بایست منتظر ماند تا شرکت کره ای جزئیات تکمیلی و دقیق را اعلام کند.

در اخباری مرتبط; کمپانی سامسونگ خط تولید گلکسی نوت 7 را به دلیل مشکل باتری متوقف کرد و دیگر خبری از فروش این فبلت جدید نیست; در حالی که انتظار می رفت به عنوان تلفن هوشمند موفق کمپانی قلمداد شود.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question