ساعت هوشمند لوکس گارمین معرفی شدساعت هوشمند لوکس گارمین معرفی شد
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
1/5 - (1 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساعت هوشمند لوکس گارمین

شرکت گارمین ازجمله کمپانی هایی بوده که به تولید دستبند تناسب اندام، ساعت هوشمند و برخی پوشیدنی های دیگر می پردازد. حال به تازگی با معرفی Fenix Chronos; نشان داده که وارد بازار ساعت های هوشمند لوکس شده است.

قیمت Fenix Chronos بیش از 899 دلارست که در ساخت آن از تیتانیوم بهره گرفته شد; در نگاه نخست ممکن بوده یک ساعت معمولی به نظر برسد اما در حقیقت چنین نیست. گارمین Fenix Chronos را با بندهای چرم و فولاد به فروش می رساند، البته مدل فولادی 100 دلار قیمت بیشتری داشته و مدل تیتانیومی 1500 دلاریست.

گارمین سعی داشته با استفاده از جدیدترین فناوریها Fenix Chronos به ساعت هوشمند لوکس کامل تبدیل کند. از ویژگی های ساعت باید به  GPS/GLONASS، سنسورهای فشارسنج، قطب نما و گام شمار اشاره داشت. همچنین می توان فعالیت های مختلف ورزشی را با آن پیگیری کرد.

Fenix Chronos دارای صفحه نمایش 1.2 *1.2 اینچی بوده و در برابر آب مقاوم است; به گفته گارمین Fenix Chronos می تواند تا 100 متر زیر آب قرار گیرد; وجود یک باتری 180 میلی آمپری می تواند ساعت را تا یک هفته در حالت آماده به کار قرار دهد.

البته گارمین تخمین زده در حالت GPS بتوان تا 13 ساعت آن را فعال نگه داشت.

وجود حافظه داخلی 32 مگابایتی اجازه خواهد داد تا بیش از صدها ساعت داده فعالیت های ورزشی را درون آن جای داد. داده ها می توانند با بلوتوث به تلفن هوشمند انتقال پیدا کرده و در صورت نیاز مورد بررسی قرار گیرند.

garmin-fenix-chronos-watch-ساعت هوشمند

زیگورات تکنولوژی

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید موجود در شرکت; بر اساس آخرین تکنولوژی روز شرکت های بزرگ سازنده محصولات انفورماتیک است.

نمایندگی رسمی یک شرکت خارجی بودن این حسن رابرای زیگورات به ارمغان آورده است.

زیگورات همواره ثابت کرده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش حرف اول را می زند.

چه در بازار های رقابتی همچون انفورماتیک که از قدیم بوده; و چه محصولات ورزشی که به تازگی فعالیت خود را در آن شروع کرده است.

همچنین خارج ازلطف نیست برای اطلاع ازآخرین محصولات تکنولوژی شرکت به صفحه اختصاصی تکنولوژی مراجعه کرده وازمحصولات مادیدن فرمایید.

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question