gear-s3-global-ساعت های هوشمند Gear S3
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساعت های هوشمند Gear S3 در کره جنوبی عرضه شدند

ساعت های هوشمند Gear S3 :

شرکت سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2016 برلین به معرفی نسل جدید ساعت Gear S با نام Gear S3 کلاسیک و Frontier پرداخت. البته مدل Frontier قیمت بیشتری نسبت به کلاسیک داشته و حال امروز کمپانی موردبحث آن را در بازار کره جنوبی عرضه کرده است.

مدل کلاسیک از طراحی براق مشابه Gear S2 بهره می برد و هر دو محصول به صفحه نمایش 1.3 اینچی Super AMOLED، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و قابلیت ضبط آب مجهز هستند.

البته  Gear S3 Frontier از شبکه LTE پشتیبانی کرده اما کلاسیک دارای این قابلیت نیست. گذشته از آن هر دو مدل به سرویس پرداخت MST سامسونگ مجهز هستند. این سرویس با بهره گیری از سیگنال های مغناطیسی عمل پرداخت را انجام می دهند.

به گفته سامسونگ طراحی Gear S3 از ساعت سازهای سنتی الگو گرفته شده اما در باطن یک محصول مدرن است. Younghee Lee از مدیران بازاریابی بخش پوشیدنی و تلفن همراه سامسونگ بیان داشت:

“ساعت هوشمند Gear S3 تمرکز ما را به پوشیدنی های پیشرو و پیشرفته نشان می دهد; محصولی که برخلاف دیگر برندها کامل و بی‌نقص است.”

طراحی دو ساعت هوشمند  Gear S3 دوار بوده و تغییری در این زمینه حاصل نشده است. از دیگر ویژگی های دو مدل می توان به استاندارد iP68 برای قابلیت ضدآب; فشار سنج; GPS; سرعت سنج; ردیاب فعالیت های روزانه و سیستم عامل تایزن اشاره کرد.

گفتنیست که Gear S3 برخلاف دیگر ساعت های هوشمند با سیستم عامل اندروید ور یک سیستم عامل متفاوتی دارد. درحالی که Gear S3 قرار بود 18 نوامبر در بازارها به فروش برسد، اما در حال حاضر تنها وارد بازار کره جنوبی شده است.

البته به گفته سامسونگ 18 نوامبر در بازارهایی چون ایالات متحده; انگلستان; فرانسه; استرالیا; سنگاپور; دوبی و برخی دیگر عرضه می شود. بنابراین باید تا 18 نوامبر برای عرضه جهانی ساعت منتظر ماند.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question