ساعت های هوشمند گوگل
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساعت های هوشمند گوگل در اوایل 2017 لانچ می شوند

ساعت های هوشمند گوگل

شرکت گوگل در رویداد 4 اکتبر خود به معرفی تلفن های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال پرداخت و از دیگر محصولات معرفی شده باید به کروم کست اولترا; گوگل وای فای; گوگل هوم و هدست واقعیت مجازی جدید اشاره کرد.

به دنبال انتشار شایعاتی پیرامون ساعت های هوشمند شایعه شده در سال جاری موسوم به Swordfish و Angelfish ; به تازگی گزارش جدید دیگری درباره این دو ساعت فاش شده است.

طبق گزارش های جدید; گوگل در اوایل سال آینده ساعت های هوشمند جدید را معرفی و عرضه می کند. دو ساعت هوشمندی که یکی از آنها ویژگی های بیشتر و دیگری ویژگی های کمتری دارد.

هر دو محصول نیز به سیستم عامل اندروید ور 2.0 مجهز هستند. همانطور که گفته شد; ساعت هوشمند Angelfish یک محصول اسپرت بوده اما Swordfish کوچکتر است.

بنابراین گوگل برای هر قشری ساعت هوشمند عرضه می کند تا محصولات متنوعی را عرضه کرده باشد. مدل Angelfish از ردیاب های مختلفی چون خواب; کالری و دیگر بهره می برد و ممکن است ساعت هوشمند Swordfish این گونه نباشد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از دو ساعت نیست; احتمال می رود گوگل آنها را با نام پیکسل همراه سازد و خانواده پیکسل ها را تکمیل کند. زیرا پیش از این گوشی های هوشمند سال جاری کمپانی به اسم رمز مارلین و سلفیش شناخته می شدند اما با نام پیکسل و پیکسل ایکس ال معرفی شدند.

گفته می شود گوگل می خواهد چندین محصول دیگر با نام پیکسل معرفی سازد و دیگر از نکسوس استفاده نخواهد کرد; بنابراین عمر نکسوس را باید تمام شده دانست.

به هر حال جزئیات پیرامون دو ساعت هوشمند کم بوده و تنها باید تا اوایل سال 2017 به انتظار نشست تا اطلاعات بیشتری عایدمان شود; البته احتمال داشته در رویداد MWC 2016 رونمایی انجام گیرد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question