زنبوک 3
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لپتاپ زنبوک 3 ایسوس با قیمت 1500 یورویی روانه بازار اروپا شد

شرکت ایسوس در سال جاری لپتاپ پریمیومی زنبوک 3 را معرفی کرد و توانست با رونمایی از آن بسیار مورد توجه قرار گیرد. این لپتاپ در ابتدا وارد بازار تایوان شد و سپس در دیگر مناطق آسیایی و آمریکا عرضه شد.

حال به تازگی کمپانی تایوانی زنبوک 3 را در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی با قیمت 1500 یورو عرضه کرد. البته این قیمت برای مشخصات بالا زنبوک 3 بوده; همانطور که گفته شد یک محصول پریمیومی است.

زنبوک 3 در کامپیوتکس 2016 بهار امسال معرفی شد; ایسوس آن را به پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل نیز مجهز کرده است. هدف ایسوس از عرضه این نوت بوک سبک وزن و ظریف، رقابت با مک بوک 12 بود تا رقیب سرسختی را برای آن معرفی کرده باشد. پردازنده آن در مقایسه با پردازنده اینتل Core M اینتل مک بوک بسیار بالاتر است. پردازنده موجود در لپتاپ زنبوک 3 توان مصرفی 15 واتی داشته و این در حالی بوده که مک بوک 12 اپل پردازنده ای با توان 4.5 واتی دارد.

زنبوک UX390UA در پیکربندی های مختلفی به فروش می رسد که باید به مدلی با پردازنده Core i5-7200U اینتل; حافظه داخلی 512 گیگابایتی اس اس دی; حافظه رم 8 گیگابایتی و قیمت 1499 یورویی; مدلی با پردازنده  Core i7-7500U اینتل; حافظه 512 گیگابایتی اس اس دی; حافظه رم 8 گیگابایتی و قیمت 1699 یورویی اشاره داشت.

شایان ذکر بوده که ایسوس در گذشته مدلی با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اس اس دی نیز برای زنبوک 3 معرفی کرده بود اما در هیچ فروشگاهی مشاهده نشد. به نظر می رسد ایسوس از عرضه مدل رده پایین این لپتاپ صرف نظر کرده است و در این بین ترتیبی برای عرضه آن نداده است.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question