Galaxy A8 جدید
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رونمایی Galaxy A8 جدید توسط سامسونگ

Galaxy A8 جدید :

در سبد محصولات شرکت سامسونگ تلفن های هوشمند مختلفی مشاهده می شود که می توان به سری های چون گلکسی اس; گلکسی نوت; گلکسی ای; گلکسی سی و برخی دیگر اشاره کرد.

اگرچه گلکسی نوت 7 مشکلات بزرگ را برای کمپانی سامسونگ به وجود آورد اما موجب نشد تا دست از توسعه دیگر محصولات برداشته و تنها به رفع مشکل باتری فبلت گلکسی نوت 7 بپردازد.

البته به تازگی گزارش های انفجار گلکسی نوت 7 کمتر شده و اکثر آنها در حال رفع هستند. اخیرا شاهد انتشار شایعات بسیاری پیرامون نسل جدید گلکسی ای 8 بودیم و حال به تازگی شرکت کره ای آن را معرفی کرده است.

این محصول میان رده بوده و قرار است 1 اکتبر با قیمتی کمتر از 600 دلار راهی بازار کره جنوبی شود. مشخصات گلکسی ای 8 جدید شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080*1920 پیکسلی از نوع Full HD Always-on Super AMOLED; پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای اگزینوس 7420 با چهار هسته 2.1 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی در کنار تراشه گرافیکی Mali T760; حافظه رم 3 گیگابایتی; حافظه داخلی 32 گیگابایتی با اسلات کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت; سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو; دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با فلاش LED و دیافراگم f/1.9; دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/1.9; سنسور اثر انگشت; ابعاد 156.6*76.8*7.2 میلیمتری; وزن 182 گرمی و باتری 3300 میلی آمپری اشاره کرد.

گلکسی ای 8 جدید قادرست از شبکه 4G VoLTE; وای فای 802.11ac; بلوتوث 4.2LE; جی پی اس و GLONASS پشتیبانی به عمل آورد.

این طور که از مشخصات پیداست سامسونگ تغییراتی در بخش سخت افزاری گلکسی ای 8 جدید حاصل کرده تا یک میان رده قابل توجه به شمار رود. متاسفانه همانطور که گفته شد تاریخ عرضه دقیق دیگر نقاط این محصول مشخص نشده و باید منتظر ماند تا کمپانی سامسونگ جزئیات بیشتری در این رابطه اعلام کند.

البته برای کسب جزئیات بیشتر می توان به وب سایت رسمی سامسونگ مراجعه کرد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question