رونمایی پاناسونیک از تبلت جان سخت Toughpad FZ-A2
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی پاناسونیک از تبلت جان سخت Toughpad FZ-A2

شرکت پاناسونیک به تازگی تبلت جان سخت جدیدی را به نام Toughpad FZ-A2 رونمایی کرده است; این تبلت طی اجلاس نوآوری پاناسونیک در بارسلونا اسپانیا معرفی شد.

Toughpad FZ-A2 تبلتی با صفحه نمایش 10.1 اینچی در کنار پردازنده Atom x5 اینتل است. انتظار می رود پاناسونیک بتواند تعداد قابل قبولی از این تبلت را باتوجه به دوام بالایش به فروش برساند، بخصوص برای کارهایی سخت بسیار مناسب است.

Toughpad FZ-A2 از طراحی بدون فن برخوردارست و ضخامت آن 16.4 میلیمتریست و وزنش به 880 گرم می رسد. کمپانی ژاپنی در داخل از حافظه رم 4 گیگابایتی و پردازنده Atom x5-Z8550 اینتل بهره گرفته است تا یک تبلت مناسب تلقی شود.

تبلت مذکور با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو که در کنار ویژگی امنیتی می تواند گزینه مناسبی برای کسب و کار باشد. صفحه نمایش Toughpad FZ-A2 پاناسونیک کیفیتی FHD داشته و در کنار آن پورت USB نوع C، دستگاه بارکد خوان 2 بعدی و پشتیبانی از شبکه 4G LTE با آن همراه گشت.

به گفته پاناسونیک تبلت Toughpad FZ-A2 را می توان از ارتفاع 1.2 متری پرتاب کرد بدون آن که آسیبی ببیند; همچنین دستگاه مورد اشاره در برابر گرد و غبار و آب ایمن است.

همچنین می توان آن را در دمای کمتر از 10 درجه و بیش از 50 درجه سانتیگراد قرار داد. Toughpad FZ-A2 در ماه جولای با قیمت 1357 دلاری روانه بازار خواهد شد.

اگر شغل سختی داشته که نیازمند تبلت هستید، قطعا Toughpad FZ-A2 پاناسونیک گزینه ایده آل خواهد بود.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question