مک بوک پرو 15 اینچی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مک بوک پرو 15 اینچی

شرکت اپل اخیرآ از مک بوک پرو 15 اینچی جدید خود رونمایی کرد که می تواند به طور هم زمان از 4 مانیتور 4k یا دو نمایشگر 5k پشتیبانی کند. این قابلیت به لطف بهره مندی از نرخ بالای پهنای باند تاندربولت 3 میسر شده است. قدرت پردازنده ی گرافیکی این لپتاپ بسیار بالا می باشد به صورتی که اجازه ی طراحی های گرافیکی حرفه ای را برای کاربران فراهم می کند.

دو نسخه ی متفاوت مک بوک پرو 13 اینچی و15 اینچی از محصولات این کمپانی; از سنسور اثر انگشت بهره می برند.

همچنین هردو نسخه دارا درگاه USB از نوع C می باشند; یک از تفاوت های عمده ی این دو نسخه از مک بوک در این است که قدرت پشتیبانی مک بوک 15 اینچی با توجه به استفاده از پردازنده ی گرافیکی توسعه یافته ی شرکتAMD  در پشتیبانی از نمایشگر های اضافه، بیشتر از نسخه ی 13 اینچی است که از پردازنده ی گرافیکی Iris شرکت اینتل با قدرت پایین تر استفاده می کند. این قابلیت پشتیبانی از مانیتور های بیشتر یک مزیت برای آن دسته از کاربرانی است که نیازمند به نمایشگر های متعدد می باشند، مانند کاربران فعال در حوزه ی طراحی با سیستم. شرکت اپل در توسعه ی استفاده از مانیتور های این مک بوک با کمپانی معتبر LG همکاری کرده است و دو صفحه نمایش 4K این برد  از نوع 21 اینچی، و نسخه ی 5K با سایز 27  اینچی این برند رونمایی کرده است.

قابل ذکر است که اهمیت این لپتاپ به این علت است که امروزه می توان نمایشگر های 4K دیگری را در بازار یافت اما نسخه ی5K توسعه یافته ی دیگری را نمیتوان مشاهده کرد.

قیمت

طبق پیش بینی های کمپانی تولید کننده ی مک بوک; این نمایشگر قرار است تا اواخر سال جاری با قیمت ارائه شده توسط شرکت; حدود 699.95  و299.95 دلار به بازار عرضه خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه این مک بوک های جدید این است که در حالی که از نمایشگر های بیرونی پشتیبانی می کنند، رزولوشن صفحه نمایش اصلی خوده مک بوک را نیز حفظ می کند. هردو نمایشگر های 4K و5K برندLG این مک بوک با فرکانسی معادل 60 هرتز کار می کنند; به همین سبب این لپتاپ دارای قابلیت رفرش ریت خوب و مورد پسندی است.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question