لپتاپ ThinkPad X270
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رونمایی لنوو از لپتاپ ThinkPad X270

لپتاپ ThinkPad X270

شرکت لنوو به تازگی چندین محصول جدید از جمله لپتاپ; مانیتور و چندی دیگر را معرفی کرده که به عنوان رونمایی پیش از نمایشگاه CES 2017 انجام گرفته است.

یکی از این محصولات لپتاپ ThinkPad X270 بوده که از ضخامت باریک و وزن کمی برخوردار است; این مدل به عنوان یک نوت بوک مناسب کسب و کار ضخامت و وزن کمی داشته که جای تعجب دارد.

گذشته از آن به گفته لنوو، ThinkPad X270 استحکام بالایی داشته و می توان در سفرها از آن بهره گرفت. لنوو ThinkPad X270 را با توجه تحرک راحت طراحی کرده که می توان کاربری روزانه را آسان کند. شرکت موردبحث به ناهمواری لپتاپ اشاره داشته و آن را برای کاربری سخت مناسب می داند.

عمر باتری لپتاپ بیش از 20 ساعت بوده  که به لطف معماری دوگانه باتری انجام می گیرد.

در بخش سخت افزاری لنوو سنگ تمام گذاشته و از قطعاتی چون پردازنده اینتل Core i; حافظه رم 16 گیگابایتی; هارد درایو 2 ترابایتی; حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی; صفحه نمایش 12.5 اینچی HD یا FHD لمسی و سیستم عامل ویندوز 10 بهره گرفته است.

فناوری صوتی دالبی نیز موجب شده تا ThinkPad X270 کیفیت صوتی بالایی ارائه داده و در این بخش قدرتمند ظاهر شود. لنوو قیمت این محصول را 949 دلاری اعلام داشته و قرار است در ژانویه سال 2017 عرضه شود.

انتظار می رود در جریان CES 2017 این لپتاپ به نمایش درآمده و در معرض دید شرکت کنندگان قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون لپتاپ ThinkPad X270 لنوو می توانید به وب سایت رسمی کمپانی چینی مراجعه کنید.

شایان ذکر بوده که لنوو چندین محصول از سری ThinkPad را معرفی کرده و این لپتاپ به عنوان یکی از 11 محصول به تازگی معرفی شده لنوو محسوب می شود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر تا سال 2017 باید منتظر ماند.

منبع: www.ubergizmo.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question