رونمایی سامسونگ از لپتاپ تبدیل شونده Notebook 7 Spin
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی سامسونگ از لپتاپ تبدیل شونده Notebook 7 Spin

شرکت سامسونگ به تازگی لپتاپ تبدیل شونده Notebook 7 Spin را با سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی کرد. لپتاپی که در دو پیکربندی به فروش می رسد، به شکلی که یکی از مدل ها دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی و دیگری دارای صفحه نمایش 15.6 اینچیست.

مدل 13.3 اینچی در کنار پردازنده Core i5 از یک چیپ گرافیکی مجتمع بهره می برد; اما مدل 15.6 اینچی جدای از پردازنده Core i7; تراشه گرافیکی 940MX شرکت انویدیا در آن کار گذاشته شد.

هر دو مدل لپتاپ با رزولوشن تصویر FHD ارائه خواهند شد و جدای از آن شامل پورت USB-C; پورت HDMI; سه پورت USB-A و اسلات گیگابایت اترنت برای مدل 15.6 اینچی، می شوند.

مدل 15.6 اینچی همانطور که از مشخصاتش پیداست; یک نمونه رده بالا محسوب شده اما مدل13.3 اینچی رده پایین ترست.

سامسونگ مدل 13.3 اینچی را با حافظه رم 8 گیگابایتی و هارد درایو 1 ترابایتی همراه ساخته اما مدل 15.6 اینچی از حافظه رم 12 یا 16 گیگابایتی در کنار هارد درایو یک ترابایتی و حافظه اس اس دی 128 گیگابایتی برخوردارست.

گفتنیست Notebook 7 Spin به فناوری شارژ سریعی مجهزست که می تواند طی 20 دقیقه شارژ به اندازه 2 ساعت فعال باشد. به گفته سامسونگ هر دو پیکربندی این لپتاپ به صفحه نمایشی با فناوری Video HDR مجهزند که موجب می شود وضوح تصاویر بیشتر و رنگ ها عمیق تر باشند.

کمپانی کره ای قصد داشته هر دو مدل Notebook 7 Spin را 26 جولای با قیمت پایه 800 دلاری راهی بازار جهانی کند; برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question