رونمایی ایسر از مانیتور 32 اینچی 4K جدید
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی ایسر از مانیتور 32 اینچی 4K جدید

مانیتور 32 اینچی ایسر

شرکت تایوانی ایسر به تازگی مانیتور نازک و رده بالای 32 اینچی جدیدی را به نام BM320  رونمایی کرد. مانیتوری با صفحه نمایش 32 اینچی و رزولوشن 3840*2560 پیکسلی و مشخصات فوق العاده.

به گزارش Windows Blog مایکروسافت; مانیتور در درجه نخست برای عکاسان، ویرایشگرهای فیلم و طراحان گرافیکی توسعه یافته است. از ویژگی های آن می توان به وسعت رنگ Adobe RGB صد درصدی، وسعت رنگ Rec صددرصدی با  DCI-P3 نود درصدی اشاره داشت.

به گفته این سایت مانیتور مورد اشاره از زبان طراحی ZeroFrame برخوردارست به شکلی که قابی بدون فرم داشته و کیفیت بالایی در نمایش تصویر ارائه می دهد.

همانطور که گفته شد BM320 برای گیمرها طراحی نشده; زیرا مشخصات مناسب بازیهای ویدئویی سنگین نیست; اما سایر کاربران از جمله ویرایشگرهای فیلم و عکس و طراحان گرافیکی; می توانند شاهد بهترین عملکرد در نمایشگر BM320 باشند.

در طی هفته های گذشته شرکت دل نیز برای این دست از کاربران مانیتور 43 اینچی 4K معرفی نمود; که آن هم ویژه چنین مشاغلی طراحی شده بود. متاسفانه دو شرکت مانیتوری برای گیمرها طراحی نکردند; اگرچه در کارنامه خود برای گیمرها مانیتورهایی را ارائه دادند.

شرکت ایسر انتظار می رود در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016 تایوان اطلاعات بیشتری درباره مشخصات دقیق BM320 اعلام نماید. گذشته از مشخصات قیمت و تاریخ عرضه BM320 مشخص نشد; بنابراین برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون نمایشگر بدون حاشیه BM320 ایسر; باید تا 31 می به انتظار نشست.

نمایشگاه کامپیوتکس 2016 از 31 می تا 4 ژوئن در تایوان برگزار خواهد شد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question