رونمایی ایسر از لپتاپی با سیستم عامل Remix OS
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی ایسر از لپتاپی با سیستم عامل Remix OS

علاوه بر اینکه شرکت Jide به تازگی تبلتی با سیستم عامل Remix OS معرفی کرد; شرکت ایسر نیز دست به کار شده و لپتاپی با چنین سیستم عامل را معرفی ساخت.

البته در سال گذشته لپتاپ، تبلت و برخی دستگاه هوشمند با سیستم عامل Remix OS مشاهده شد. ایسر به تازگی لپتاپ جدیدی را معرفی کرده که با سیستم عامل Remix OS بزودی وارد بازار چین می شود.

لپتاپ مورد اشاره Aspire ES1-131 نام دارد که در نسخه های قبلی شاهد سیستم عامل ویندوز10 در آن بودیم; اما مدل جدید به سیستم عامل متفاوت Remix OS مجهز شد.

Aspire ES1-131 از صفحه نمایش 11.6 اینچی با رزولوشن 1366*768پیکسلی; پردازنده چهار هسته ای Celeron N3150 اینتل; حافظه رم 4 گیگابایتی و هارد درایو 500 گیگابایتی برخوردارست.

از ویژگی های اتصالی Aspire ES1-131 می توان  Gigabit Ethernet، وای فای 802.11b/g/n و بلوتوث 4.0 را نام برد.

وزن این لپتاپ 2.8 پوندیست و ضخامتی کمتر از 0.8 اینچ دارد.

Jide سازنده سیستم عامل Remix OS درباره Aspire ES1-131 ایسر می گوید این لپتاپ یک دستگاه مفهومیست که ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد; این شرکت می افزاید که لپتاپ مورد اشاره احتمال داشته در دیگر بازارهای جهان نیز به فروش برسد.

Aspire ES1-131 را می توان از نخستین لپتاپ ها با پردازنده اینتل و سیستم عامل Remix OS تلقی کرد. به گفته Jide این سیستم عامل بسیار خوب با سخت افزار Aspire ES1-131 همگام سازی شده و عملکرد خوبی از خود ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question