پروژکتور سینمایی
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونمایی ال جی از پروژکتور سینمایی جدید

شرکت ال جی در صنعت صوتی و تصویری کمپانی فعال و مطرحی محسوب می شود; به تازگی پروژکتور سینمایی به دنبال محصولات دیگر در این دست معرفی کرده که ProBeam نام دارد.

پروژکتورها که جایگزین مناسبی برای تلویزیون های هوشمند بزرگ هستند، برای خود طرفدارانی دارند. محصول جدید ال جی نیز با شدت روشنایی 2000 لومنی می تواند تصاویر روشن و باکیفیتی را روی پرده نمایش دهد. در حالی که سطح روشنایی این پروژه در مقایسه با رقبا بیشترین نیست، اما در نوع خود بالا محسوب می شود.

برخلاف پروژکتورهای مناسب کسب و کار; ProBeam حالت افقی داشته و تجربه سینمایی قابل توجهی ارائه می دهد.

همچنین وزن 2.1 کیلوگرمی آن نیز موجب حمل آسان ProBeam خواهد شد.

این پروژکتور را می توان با بلوتوث به اسپیکرها متصل ساخت تا شاهد کیفیت صوتی بالایی در هنگام تماشا فیلم باشید. گذشته از آن قابلیت پخش محتوا تلفن هوشمند از طریق ارتباط با تلفن هوشمند را دارا است.

متاسفانه ال جی تاریخ عرضه و قیمتی برای ProBeam مشخص نکرده; بنابراین باید تا اوایل سال 2017 منتظر ماند تا قیمت و تاریخ دقیق عرضه مشخص شود.

ProBeam اگرچه محصولی مناسب کسب و کار نیست; اما در اوقات فراغت تماشا فیلم های سینمایی روی پرده از طریق این پروژکتور خالی از لطف نیست و می تواند لذت بخش باشد.

گفته می شود ال جی این پروژکتور را در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درمی آورد تا بازدیدکنندگان ملاقات نزدیکی با آن داشته و کاربری با این پروژکتور را یاد گیرند.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ال جی مراجعه کنید; زیرا شامل مشخصات فنی دقیق این پروژکتور شده و در صورت تمایل هنگام عرضه می توانید به خرید آن بپردازید.

انتظار می رود ProBeam با قیمتی بیش از 400 دلار روانه بازار شود.

منبع:www.techradar.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question