رقابت Oculus و HTC بر سر هدست های واقعیت مجازی خود
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رقابت Oculus و HTC بر سر هدست های واقعیت مجازی خود

هدست های واقعیت مجازی Oculus و HTC

با شروع سال 2016 صحبت از واقعیت مجازی بسیار داغ شد به شکلی که بیشتر کمپانی سعی کردند تا برای خود یک هدست واقعیت مجازی را تولید کنند.

گذشته از آن; این فناوری موجب فوایدی برای عرصه های مختلف پزشکی; ورزشی و کسب و کار شد; اما دو هدست مطرحی که در این بین بیشتر به چشم می خورند، Oculus Rift و HTC Vive است.

البته هدست واقعیت مجازی Oculus Rift زودتر از HTC Vive معرفی شد; اما در زمان عرضه HTC Vive عملکرد بهتری داشت و حال Oculus می خواهد به شکست Vive شرکت HTC بپردازد.

به تازگی Oculus برای هدست Rift بروزرسانی را منتشر کرد که موجب بلاک کردن اپ Revive می شود. اپ Revive موجب خواهد شد تا کاربران بتوانند عناوین Rift در Vive اجرا نمایند.

حال این بروزرسانی در مرحله بررسی تشخیص می دهد پلتفرم هدست Oculus یا خیر و پس از تشخیص دادن منفی بودن پلتفرم Oculus، اجازه نخواهد داد بازی یا محتوای دیگر اختصاصی روی دیگر هدست ها اجرا گردد.

این نشان می دهد Oculus می خواهد Vive شرکت HTC از محبوبیت افتاده و هدست Rift محبوب شود. البته Vive باتوجه به ساختار و ویژگی های بهتر قطعا می تواند بر محبوبیت آن افزوده شود.

به گفته یکی از اعضای شرکت Oculus; کمپانی نمی خواهد محتواهایی که سازندگان با تلاش طولانی خود برای Rift ایجاد می کنند; با اجرا روی دیگر هدست ها، بیهوده کنار رود.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question