دل از نمایشگر 70 اینچی برای اتاق های کنفرانس رونمایی کرد
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دل از نمایشگر 70 اینچی برای اتاق های کنفرانس رونمایی کرد

نمایشگر 70 اینچی دل

طی رویداد ISTE 2016 شرکت دل بیکار ننشسته و از سه محصول نمایش تعاملی رونمایی کرد که برای محیط های آموزشی و کاری مناسب هستند. اما از محصولات برجسته آن نمایشگر 70 اینچی بوده که ویژه اتاق های کنفرانس طراحی شده است. این صفحه نمایش غول پیکر از صفحه لمسی برخوردارست که قابلیت 10 لمس همزمان را داراست. گذشته از آن صفحه نمایش ضد تابش بوده و ضد سایه است و محتوا را به بهترین شکل نمایش می دهد. همچنین در کنار نمایشگر دو قلم نیز ارائه می شود تا افراد روی آن طرح و ایده خود را بیان کنند.

همچنین با رابط کاربری RS232 و RJ45، می تواند از مدیریت راه دور پشتیبانی کند. این محصول که C7017T نام داشته، دارای قابلیت بی سیم است و هم اکنون در فروشگاه دل با قیمت 5 هزار دلار به فروش می رسد.

اگر این نمایشگر 70 اینچی گران قیمت است می توانید پروژکتور تعاملی ارزان قیمت تر را انتخاب کنید که با کیفیت مناسبی به نمایش محتوا می پردازد. رزولوشن تصاویری که بوسیله این پروژکتور ایجاد می شود، 1080 پیکسلیست و به آسانی می توان آن را راه اندازی و به هر دستگاهی متصل ساخت.

این پروژکتور در دو مدل S560T و S560P به فروش می رسد و هریک با ویژگی متفاوتی که از جمله می توان به قابلیت فعال کننده رجیستری، پشتیبانی از 10 لمس همزمان و  برخی دیگر اشاره داشت، همراه هستند.

هر دو پروژکتور از 12 جولای روانه بازار خواهند شد.

زیگورات تکنولوژی

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید; موجود در شرکت بر اساس آخرین تکنولوژی روز شرکتهای بزرگ سازنده محصولات انفورماتیک بوده; و نمایندگی رسمی یک شرکت خارجی بودن این حسن رابرای زیگورات به ارمغان آورده است.

زیگورات همواره ثابت کرده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش; در بازار های رقابتی همچون انفورماتیک که از قدیم بوده; و ورزشی که به تازگی فعالیت خود را در آن شروع کرده است، حرف اول را می زند.

همچنین خارج ازلطف نیست برای اطلاع ازآخرین محصولات تکنولوژی شرکت به صفحه اختصاصی تکنولوژی مراجعه کرده وازمحصولات مادیدن فرمایید.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question