دستگاه گیمینگ IdeaCentre Y710 لنوو معرفی شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دستگاه گیمینگ IdeaCentre Y710 لنوو معرفی شد

شرکت لنوو به تازگی دستگاه گیمینگ جدیدی را معرفی کرده که می توان آن را هم کامپیوتر و هم کنسول بازی دانست. این دستگاه گیمینگ IdeaCentre Y710 نام داشته و قابلیت حمل آسانی دارد.

این دستگاه در کنار حمل آسان; از سخت افزار قدرتمندی برخوردار بوده که بازیهای ویدئویی را لذت بخش خواهد کرد. دستگاه گیمینگ IdeaCentre Y710 یک کنسول با ارزش بوده که چندین برابر نسبت به کنسول های گیمی قدرت گرافیکی و پردازشی دارد. همچنین دستگاه از طراحی نوآورانه و آینده نگرانه ای بهره می برد که لذت بازی را دوچندان می کند.

از مشخصات IdeaCentre Y710 باید به سیستم عامل ویندوز 10 هوم; پردازنده نسل ششمی Core i7 اینتل; حافظه رم 32 گیگابایتی DDR4; هارد درایو 2 ترابایتی و حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی; کارت گرافیک GeForce GTX 1080 انویدیا; درگاه شبکه Killer LAN; پورت های HDMI ; VGA ; USB 3.0 ; USB 2.0 و وزن 7.4 کیلوگرمی اشاره داشت.

با چنین مشخصاتی IdeaCentre Y710 در برابر بازیهای سنگین ضعفی نداشته و با قدرت بالا می تواند آنها را اجرا کند. همچنین با چنین پیکربندی می توان انتظار داشت تا بازیکنان بازیها را با کیفیت 4K اجرا کنند.

حتی IdeaCentre Y710 قادرست از چند مانیتور نییز پشتیبانی به عمل آورد. لنوو قصد داشته IdeaCentre Y710 را با کارت گرافیک GTX 1070 و قیمت پایه 1299 دلاری ماه اکتبر در ایالات متحده عرضه کند.

متاسفانه مشخص نیست این محصول در چه زمانی وارد دیگر بازارهای جهان خواهد شد; اگرچه قیمت آن می تواند یکسان یا نسبتا متفاوت باشد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question