خودروی اپل سال 2021 از راه می رسد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
3.5/5 - (2 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خودروی اپل سال 2021 از راه می رسد

شرکت اپل تحت برنامه ای به نام Project Titan روی خودروی اپل; اتومبیل الکتریکی خودران خود مشغول به کارست و می خواهد در سال های آتی به معرفی آن پرداخته و روانه بازار کند.

تاکنون به این اتومبیل اشاراتی شده و گفته شد در سال 2020 اپل آن را معرفی و روانه بازار می کند; حال به تازگی گزارش جدیدی می گوید خودروی اپل سال 2021 از راه می رسد.

این گزارش افزود به دلیل محدودیت های توسعه; اپل برنامه خود را تغییر داده و با یک سال تاخیر همراه ساخته است. به نظر می رسد اپل با مشاهده عملکرد رقبا می خواهد محصول قابل توجهی را به بازار عرضه کند تا حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

در حال حاضر شرکت های بزرگ اتومبیل سازی چون فولکس واگن; جنرال موتورز; مرسدس بنز; بی ام و و چندی دیگر پروژه ساخت اتومبیل الکتریکی و خودران در دست دارند.

این می تواند کار شرکت اپل را با پیشینه ای متفاوت سخت نماید. البته به نظر می رسد کمپانی مورد اشاره از متخصصان خبره ای جهت توسعه اتومبیلش بهره گرفته است.

مشخص نیست اپل می خواهد اتومبیل تمام خودکار معرفی کند یا یک اتومبیل نیمه مستقل; اما به نظر می رسد باتوجه به عرضه اتومبیل در سال 2021 و فاصله چندین ساله; با اتومبیلی خودران رو به رو باشیم.

در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر; انتظار می تواند کمک شایانی کند. زیرا هیچ اطلاعاتی پیرامون این خودرو دردسترس نیست و تنها شایعات هستند که جزئیاتی درباره آن ارائه دادند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question