جولا سی تلفن هوشمندی با سیستم عامل متفاوت
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جولا سی تلفن هوشمندی با سیستم عامل متفاوت

جولا برندیست که توسط کارکنان نوکیا و MeeGo ایجاد شد و تاحدودی توانست موفق عمل کند. در گذشته این شرکت تبلتی را معرفی کرد و حال پس از مدت ها دومین تلفن هوشمند با سیستم عامل جولا Sailfish را به نام جولا سی معرفی کرد.

این گوشی هوشمند محصول جدیدی برای توسعه دهندگان Sailfish محسوب می شود که با ویژگی های جدیدی همراست . توسعه دهندگان گوشی هوشمند مورد اشاره می توانند به جلسه های live community دسترسی پیدا کرده و به رویدادهای انجمن توسعه دهندگان سیستم عامل Sailfish دعوت شوند.

جولا سی تلفن هوشمندی با سیستم عامل متفاوت
جولا سی تلفن هوشمندی با سیستم عامل متفاوت

در زمینه سخت افزاری نمی توان حساب بسیاری روی جولاسی باز کرد، زیرا جولا سعی نداشته مشخصات بالایی شامل حال جولا سی نماید، به شکلی که یک صفحه نمایش 5 اینچی 720 پیکسلی IPS LCD; پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 212 با فرکانس 1.3 گیگاهرتزی; حافظه رم 2 گیگابایتی; حافظه داخلی 16 گیگابایتی; اسلات کارت میکرو اس دی; دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی; دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و باتری 2500 میلی آمپری در این گوشی هوشمند قرار گرفته است.

انتظار می رود جولا تنها 1000 دستگاه از تلفن هوشمند جولا سی را در دسترس توسعه دهندگان قرار دهد. با این حال تلفن هوشمند جولا سی با سیستم عامل جولا Sailfish می تواند در دسته گوشی های هوشمند متفاوت قرار گیرد; زیرا برخلاف تلفن های هوشمند اندرویدی که فراگیر هستند; جولا سی به تعداد محدود عرضه می شود.

بنابراین اگر از طرفداران اندرویدی هستید، این گوشی نمی تواند گوشی هوشمند مناسبی باشد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question