دسکتاپی اپل
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم کوک خبر از معرفی دستگاه بزرگ دسکتاپی اپل می دهد

شرکت کوپرتینویی اپل قصد داشته در سال 2017 به معرفی نسل جدید دستگاه بزرگ دسکتاپی اپل بپردازد; به شکلی که تیم کوک مدیرعامل کمپانی اشاره ای به این موضوع داشته و خبر از معرفی کامپیوتر دسکتاپی جدیدی برای سال 2017 داده است.

به گفته یکی از کارکنان اپل; کمپانی کوپرتینویی نمی خواهد کامپیوترهای رومیزی و دستگاه های مشابه را کنار بگذارد و تنها روی دستگاه‌های فعلی تمرکز کند.

جدیدترین iMac مربوط به سال 2015 بوده و دیگر اپل به سراغ مدل جدید آن نرفته است و بیشتر روی تبلت; تلفن هوشمند و ساعت هوشمند خود تمرکز داشته است.

حال وقت آن رسیده تا بروزرسانی صورت گیرد و محصول دسکتاپی اپل باری دیگر جان گرفته و با سخت افزار جدید وارد بازار شود.

تیم کوک در یک یادداشت داخلی شرکت میگوید:

“مدل فعلی iMac ; یکی از بهترین کامپیوترهای ساخته شده محسوب شده که ویژگی بارز آن صفحه نمایش چشمگیر رتینا 5K است. صفحه نمایشی که در بین دستگاه های موجود بهترین محسوب می شود. برخی از رسانه ها سوالاتی پرسیدند که آیا در فکر مدل جدیدی از این دسکتاپ هستید. باید هر گونه شک را برداشت و حقیقت را روشن ساخت; ما کامپیوتر رومیزی بزرگی در نقشه راه خود داریم و از این رو کسی نباید نگران آینده iMac باشد.”

در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون iMac مورد اشاره تیم کوک وجود نداشته تا به آن پرداخت; بنابراین انتظار می رود در سال 2017 این محصول توسط شرکت کوپرتینویی معرفی شود.

اگرچه شایعات پیرامون آیفون 8 فراوان است; گزارش ها کمتر به دیگر محصولات اپل اشاره دارند; حال انتظار می رود شایعات پیرامون iMac نیز به آیفون 8 پیوسته و با انبوهی از گزارش ها رو به رو باشیم.

به هر حال جزئیات کم و شایعه فراوان است; برای کسب اطلاعات کافی تنها انتظار می تواند حقیقت را روشن سازد.

منبع: www.fonearena.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question