تلفن هوشمند Surface Phone
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تلفن هوشمند Surface Phone مایکروسافت

در سال جاری; شایعات بسیاری پیرامون تلفن هوشمند Surface Phone مایکروسافت منتشر شده و هیچ یک تاکنون تایید یا تکذیب نشدند. در حالی که مایکروسافت; برند سرفیس را به تبلت و لپتاپ گسترش داده; گفته می شود در آینده نزدیک شاهد عرضه تلفن هوشمند و کامپیوتر AIO این برند نیز خواهیم بود.

همانطور که شایعه شد; گوگل برند نکسوس خود را به پیکسل تغییر داده; شایعاتی پیرامون محصولات مایکروسافت نیز وجود دارد.

در حالی که گزارش های قبلی خبر از عرضه سرفیس فون مایکروسافت در آوریل 2017 می دادند; گزارش جدیدی می گوید مایکروسافت قصد داشته تلفن هوشمند سرفیس فون را در پاییز 2017 راه اندازی کند. البته به گزارش ZDnet; حتی ممکن است راه‌اندازی در سال 2018 به جای 2017 صورت گیرد.

این گزارش می افزاید که مایکروسافت ممکن است سرفیس پرو 5 را در بهار عرضه کند; اما سرفیس فون مدتها بعد معرفی می شود و مایکروسافت در معرفی آن مردد است. از آنجایی که فروش لومیا برای شرکت ردموندی موفقیت آمیز نبود; عرضه سرفیس فون یک ریسک برای مایکروسافت به شمار می رود; از این رو قصد داشته با تحقیقات و بررسی بیشتری به معرفی تلفن هوشمند بپردازد.

در حال حاضر رقابت بین تولیدکنندگان تلفن هوشمند از جمله iOS; اندروید و ویندوز 10 موبایل شدت گرفته و مایکروسافت نیز می خواهد در این میان عملکرد موفقیت آمیزی از خود نشان دهد.

با این حال نمی توان اظهار نظری داشته و تنها باید منتظر ماند تا کمپانی ردموندی با معرفی محصولات مورد بحث به شایعات برای همیشه پایان دهد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question