تلفن هوشمند LG G5
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تلفن هوشمند LG G5 تعمیرپذیرترین گوشی هوشمند سال 2016 از نگاه iFiXiT

تلفن هوشمند LG G5 تعمیرپذیرترین گوشی

کارشناسان iFiXiT همیشه به کالبدشکافی جدیدترین محصولات هوشمند و دستگاه های دیجیتالی می پردازنده و امتیازی از نظر تعمیرپذیری به آنها می دهند. در سال جاری iFiXiT محصولات متعددی را تعمیر کرده و همگی امتیازات مختلفی دریافت کردند و حتی اخیرا ایرپاد اپل با کالبدشکافی امتیاز 0 از 10 دریافت کرد و احتمالا باید عنوان غیرقابل تعمیرترین گجت iFiXiT دانست.

حال به تازگی iFiXiT لیستی از تعمیرپذیرترین و کمترتعمیرپذیرترین تلفن هوشمند سال 2016 را منتشر کرده که براساس لیست; G5 ‌ال‌جی پرچمدار 2016 این کمپانی به عنوان تعمیرپذیرترین گوشی هوشمند سال 2016 از نگاه iFiXiT انتخاب شد.

این محصول امتیاز 8 از 10 را گرفت که نشان می دهد; تلفن هوشمند LG G5 را به آسانی می توان تعمیر کرد و دشواری به دنبال نخواهد داشت. به دنبال آن آیفون 7 و گوگل پیکسل امتیاز 7 از 10 را کسب کردند و گوشی های هوشمند نسبتا تعمیرپذیر محسوب می شوند.

در سویی دیگر گلکسی اس 7 و اس7 اج; با امتیاز 3 از 10 سخت ترین گوشی هوشمند در تعمیرپذیری محسوب می شوند.

به ادعای کارشناسان iFiXiT; ماژولار بودن G5 ال جی موجب شد تا تعمیرپذیری آسانی داشته و در سویی دیگر گلکسی اس 7 به دلیل ضدآب بودن بسیار مهر و موم شده است. یکی از دلایل تعمیرپذیری دشوار دستگاه ها، مهرومومی است که شرکت روی دستگاه ها انجام می دهند و آنها را برای تعمیر آسان دشوار می سازند.

انتظار می رود در سال 2017 شرکت ال جی G6 را با طراحی غیرماژولار همراه سازد; زیرا نتوانست فروش بزرگی با G5 ماژولار داشته باشد. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون G6 باید منتظر ماند تا ال جی در جریان رویداد MWC 2017 این پرچمدار معرفی ساخته و به جبران شکست سال 2016 خود بپردازد.

گفته می شود این گوشی هوشمند طراحی غیرماژولار داشته و از باتری قابل تعویضی بهره می برد.

منبع:/www.ubergizmo.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question