G6 ال جی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تلفن هوشمند G6 ال جی با طراحی بهبود یافته

به گزارش کریدیت سوئیس; تلفن هوشمند G6 ال جی با طراحی بهبود یافته و ویژگی های قابل توجه فروش بزرگی خواهد داشت و به جبران فروش G5 خواهد کرد.

G5 با طراحی ماژولار نتوانست موردتوجه مشتریان قرار گیرد و ضرر 1 میلیارد دلاری را برای فروش پایین خود برای ال جی به دنبال داشته است. گفته می شود ال جی قصد داشته G6 را برخلاف G5 توسعه دهد تا بیشتر موردتوجه مشتریان قرار گیرد.

در سال جاری V20 با ویژگی های جذاب خود کشتی نجاتی برای ال جی بود. تلفن هوشمندی که علاوه بر مشخصات رده بالا، با صفحه نمایش ثانویه طراحی جالبی پیدا کرده است.

g6 می تواند ال جی را به موفقیت برساند و به گزارش کریدیت سوئیس میزان فروش این گوشی هوشمند; 5 میلیون نسخه ای خواهد بود.

میزان فروشی که G5 به آن دست پیدا نکرد و ال جی امیدوار است که با G6 به این میزان فروش برسد. البته هر شرکتی برای محصول خود میزان فروشی را پیش بینی می کند که در صورت رسیدن آن را کسب موفقیت محسوب می کند و در صورت عدم دستیابی نیز شکست می داند.

اطلاعات بسیاری از G6 دردسترس نیست تا به آن پرداخت; اما شایعات پیرامون این گوشی هوشمند کم نیست.

پورت USB-C و حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون می تواند از ویژگی های این پرچمدار باشد; البته انتظار داریم کیفیت صفحه نمایش 2K; حافظه رم 6 گیگابایتی; پردازنده اسنپدراگون 830; حافظه داخلی 32 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7.0 مارشملو شامل حال این پرچمدار نسل جدید شود.

شرکت ال جی در MWC 2016 بود که پرچمدار 2016 خود یعنی G5 را معرفی کرد و باید انتظار داشت در MWC 2017 پرچمدار بعدی یعنی G6 معرفی شود. البته مشخص نیست ال جی زمان رونمایی را چه تاریخی در نظر گرفته و برای کسب جزئیات کافی تنها می توان منتظر ماند.

منبع: news.softpedia.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question