تلفن هوشمند پروژه تانگویی Phab 2 Pro لنوو تاییدیه FCC را دریافت کرد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تلفن هوشمند پروژه تانگویی Phab 2 Pro لنوو تاییدیه FCC را دریافت کرد

تلفن هوشمند پروژه تانگویی Phab 2 Pro لنوو را باید نخستین دستگاه پروژه تانگویی گوگل دانست که محصولی بین تبلت و تلفن هوشمندست. در حقیقت Phab 2 Pro را باید یک فبلت دانست که از صفحه نمایش بزرگی برخوردارست و می تواند با نقشه برداری 3 بعدی از محیط، به شبیه سازی در فرمت کوچکتر بپردازد.

حال به تازگی مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی ایالات متحده موسوم به FCC گواهی تاییدی به این فبلت پروژه تانگویی داده است. از آنجایی که Phab 2 Pro در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد، بنابراین بدیهیست که FCC در حال حاضر تاییدیه به آن دهد. این دستگاه به شماره مدل PB2-650Y بوده و پیش از این نیز محصولی به شماره مدل PB2-690Y لیست شد.

احتمالا شرکت لنوو در حال توسعه دو نمونه از Phab 2 Pro که هر یک مشخصات متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. متاسفانه لنوو اشاره ای به عرضه Phab 2 Pro در ایالات متحده نداشته، اما به احتمال بسیار لنوو آن را وارد بازار بزرگی چون ایالات متحده خواهد کرد.

از مشخصات ارتباطی Phab 2 Pro می توان به وای فای دو باند 802.11 b/g/n; بلوتوث; GSM ;WCDMA و 4G LTE اشاره داشت.

برای یادآوری باید خاطر نشان کرد که فبلت Phab 2 Pro از مشخصاتی چون پردازنده اسنپدراگون 652 کوالکام; حافظه رم 4 گیگابایتی; دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی; RGB ; دوربینی برای ردیابی عمقی و حرکتی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و قابلیت پردازش سه بعدی محیط بهره می برد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question