تلفن هوشمند ویندوزی Elite X3 اچ پی بزودی عرضه می شود
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تلفن هوشمند ویندوزی Elite X3 اچ پی بزودی عرضه می شود

شرکت اچ پی در ماه فوریه از تلفن هوشمند ویندوزی خود به نام Elite X3 رونمایی کرد; متاسفانه در آن زمان تاریخ عرضه مشخص نشد.

حال به تازگی مرکز صدور تجهیزات مخابراتی ایالات متحده موسوم به FCC گواهی تاییدی به آن داده است; این بدان معناست که بزودی شاهد عرضه آن خواهیم بود.

Elite X3 به پردازنده اسنپدراگون 820; حافظه رم 4 گیگابایتی; حافظه داخلی 64 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.96 اینچی با رزولوشن 2560*1440 پیکسلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهزست.

با این حال اگر حافظه داخلی 64 گیگابایتی کفایت نمی کند می توانید با اسلات کارت میکرو اس دی حافظه را به 256 گیگابایت ارتقا دهید. اچ پی در حقیقت این تلفن هوشمند را برای کسب و کار معرفی کرده، بنابراین برخورداری از چنین مشخصاتی جای تعجب ندارد. جدای از مشخصات فوق قابلیت بی سیم AC، بلوتوث 4.1 و USB 3.1 نوع C از دیگر ویژگی های Elite X3 اچ پیست.

این تلفن هوشمند همانطور که گفته شد ویندوزیست، آن هم سیستم عامل ویندوز 10. گفتنیست Elite X3 از قابلیت کانتینیوم ویندوز 10 پشتیبانی کرده، از این رو می توان گوشی هوشمند را به کامپیوتری متصل ساخت و محتوایش را در آن مشاهده کرد. در حقیقت می توان به وسیله کانتینیوم ماوس و صفحه کلید را حتی برای تلفن هوشمند به کار گرفت.

حتی اگر به مانیتور یا کامپیوتر متصل باشید; قادرید از Elite X3 یا هر تلفن هوشمندی که به پشتیبانی کانتینیوم می پردازند; استفاده کنید.

گفته می شود این محصول آزمایش  MIL-STD 810G را به طور موفقیت آمیزی سپری کرد که نشان از دوام بالای آن در شرایط سخت است.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question