تصاویر و مشخصات گوشی Huawei Y5 II فاش شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تصاویر و مشخصات گوشی Huawei Y5 II فاش شد

گوشی هواوی جز گوشی های خوش قیمت و رده پایین است که خیلی خوب توانست بازار گوشی  را به  سمت خود بیاورد و مسلما یکی از گوشی های عالی کمپانی هواوی گوشی هواوی پی 9 می باشد که طبق اخباری که منتشر کرده اند قرار است تا شش ماه آینده روانه بازار گوشی شود .

نسل اول گوشی Huawei Y5 جز گوشی های موفقیت آمیز بود که توانست فروش خوبی داشته باشد اما حالا می بینیم که کمپانی هواوی قبل از اینکه گوشی هواوی پی 9 را روانه بازار کند تصاویر و مشخصاتی از نسل دوم گوشی Huawei Y5 را منتشر کرده است.

یکی از تفاوت های بارز که در نسل دوم گوشی Huawei Y5 مشاهده می کنید وجود صفحه نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسلی می باشد که این صفحه نمایشگر در نسخه اصلی گوشی Huawei Y5 به اندازه 4.5 اینچ بوده است.

حافظه داخلی گوشی بین 1تا8 گیگا بایت و پردازنده گوشی از نوع پردازنده های MT6735P مدیا تک می باشد که دارای پردازنده  چهار هسته ای با فرکانس 1.3 گیگا هرتزی است در حالی که پردازنده نسل اول گوشی هواوی وای 5 از نوع پردازنده Snapdragon 210 SoC بود که شامل پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس 1.1 گیگا هرتزی می شد.

گوشی Huawei Y5 II دارای دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی است و همچنین این گوشی نسبت به نسل اول دارای ظرفیت باتری بیشتری است و ظرفیت باتری این گوشی 2200 میلی آمپر ساعت می باشد.

سیستم عامل نسخه دوم گوشی هواوی وای5 اندروید 5.1 بوده و همچنین گوشی به رنگ های طلایی،مشکی،آبی آسمانی،سفید و صورتی روانه بازار خواهد شد.

تصاویر و مشخصات گوشی Huawei Y5 II فاش شد

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question