MediaPad M3 هوآوی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تبلت MediaPad M3 هوآوی در راه ایالات متحده

اخیرا MediaPad M3 هوآوی با صفحه نمایش 8.4 اینچی و پردازنده تلفن هوشمند آنر8 توسط این شرکت معرفی شده است; اما این تبلت از وضوح تصویری بالاتر; عمر باتری 11 ساعته و پشتیبانی از شبکه LTE برخوردار است.

همانطور که گفته شد محصول در جریان IFA 2016 برلین ماه سپتامبر معرفی شد; حال به تازگی کمپانی چینی هوآوی تایید نمود این تبلت در راه ایالات متحده می باشد.

متاسفانه قیمت مدیاپد ام3 در ایالات متحده مشخص نشده اما در اروپا مدل 32 گیگابایتی قیمت پایه 349 یورویی دارد. البته مدل 64 گیگابایتی با پشتیبانی از شبکه LTE قیمت بالاتری خواهد داشت.

تمامی مدل های تبلت مدیاپد ام 3 از صفحه نمایش 8.4 اینچی با وضوح 1600*2560 پیکسلی IPS; حافظه رم 4 گیگابایتی; باتری 5100 میلی آمپری; پردازنده هشت هسته ای کایرین 950( چهار هسته ARM Cortex-A72 ، چهار هسته Cortex-A53) و پردازنده گرافیکی  Mali-T880 MP4 بهره می برند.

در دیگر مشخصات می توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در جلو و عقب; پشتیبانی از وای فای 802.11ac ; اسلات کارت میکرو اس دی، پورت میکرو USB و جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد.

تبلت مدیاپد ام3 در بخش کلید Home شامل سنسور اثر انگشتی می شود که مشابه آیفون اپل و گلکسی  سامسونگ است. مدیاپد ام3 یک محصول رده بالا محسوب شده که قرار است پاییز امسال راهی بازار جهانی شود.

انتظار می رود هوآوی همزمان با بازارهای دیگر; مدیاپد ام3 را در بازار ایالات متحده نیز به فروش برساند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می بایست منتظر بود تا شرکت چینی جزئیات بیشتری را آشکار سازد.

هوآوی عمدتا محصولات خود را در ایالات متحده عرضه نمی کند; اما تبلت مدیاپد ام3 وارد این بازار خواهد شد و انتظار می رود بتواند فروش قابل توجهی را برای هوآوی به دنبال داشته باشد.

هوآوی در کشور چین طرفداران بسیاری داشته و بایدمشخص شود آیا در ایالات متحده نیز این گونه است.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question