بهترین لپتاپ های گیمینگ
pending_actions
زمان مطالعه: 5 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین لپتاپ های گیمینگ سال 2016

با نزدیک شدن به پایان سال 2016 بهترین زمان است که شما را با بهترین لپتاپ های گیمینگ سال آشنا سازیم. بسیاری ممکن است تمایل داشته باشند در فصل تعیلات با لپتاپ گیمینگ خود بازیهای بزرگی انجام دهند و این افراد از بودجه متفاوتی برخوردار خواهند بود. بنابراین باید در لیست خود لپتاپ هایی را معرفی کنیم که در محدوده قیمتی مختلفی هستند و در مقابل عملکرد قابل توجهی در اجرای بازیها دارند.

در حال حاضر برند لپتاپ گیمینگ فراوانی در بازار پیدا می شود که هر یک ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارا هستند. در این بین انتخاب یک گزینه مناسب امری دشوار است که اگر از کارشناسان این صنعت نباشید، دشوارتر نیزی خواهد شد. بسیاری از بودجه بالایی برای خرید لپتاپ برخوردار نیستند در این میان باید از بین لپتاپ گیمینگ مقرون به صرفه موردی را یافت که پیدا می شود.

در سوی دیگر افرادی هستند که با بودجه بالا به دنبال گزینه خرید قابل توجه هستند; این دست از افراد انتخاب سختی نخواهد داشت زیرا با وجود بودجه لازم خرید قطعا مناسب خواهد بود و به سختی می توان از چنین خریدی خورده گرفت. عمده لپتاپ های گیمینگ در کمترین مشخصات به تراشه گرافیکی GTX 960 و پردازنده Core i7 مجهز هستند; بنابراین با یک قیمت مناسب می توان لپتاپ گیمینگ ایده‌آل را خریداری کرد.

به هر حال گستره انتخاب بسیار است و تنها باید براساس تحقیق و بررسی مورد مناسب را یافت; بنابراین جهت کسب اطلاعات لازم مقاله بهترین لپتاپ های گیمینگ را دنبال کنید:

1- ایسوس ROG G752VT

لپتاپ ROG G752VT ایسوس یکی از باریکترین و برترین محصولات گیمینگ محسوب می شود. یک صفحه نمایش 17.3 اینچی 1080 پیکسلی با پشتیبانی از فناوری G-sync انویدیا محسوب می شود. پردازنده Core i7 اینتل و تراشه گرافیکی 970M می توانند موجب اجرا بازی با کیفیت بالا در ROG G752VT شوند. البته مدل با صفحه نمایش 4K این لپتاپ نیز به فروش می رسد که با قیمت بیشتری همراه است. بنابراین اگر به دنبال لپتاپی هستید که می تواند کیفیت عملکرد بالایی دارد و بدون هیچ نقصی بازیها را اجرا می کند; ROG G752VT همان گزینه موردنظر است.

به نوعی ایسوس بهترین سخت افزارها را درون این محصول جای داده تا مخاطبان و کاربران به نیاز خود دست پیدا کنند; البته نوع قیمت اهمیت دارد و باتوجه به مدل صفحه نمایش متفاوت است.

2- گیگابایت P35X V5

اگر لپتاپی با صفحه نمایش 17 اینچی برای شما بزرگ محسوب می شود; لپتاپ P35X V5 گیگابایت با صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

این نوت بوک نسبت به ROG G752VT ایسوس ابعاد کوچکتری داشته; اما قدرت پایینی ندارد و آن هم در رده لپتاپ های گیمینگ به شمار می رود. البته افراد می توانند مدلی با صفحه نمایش 4K یا 1080 پیکسلی گیگابایت P35X V5 را انتخاب کنند که در کنار اختلاف قیمت، افراد می توانند با توجه به نیاز مدلی را برگزینند.

البته باتوجه به مشخصاتی که شرکت گیگابایت در این محصول قرار داد; P35X V5 می تواند با کیفیت 4K و 30fps را اجرا کند.

در سوی دیگر بازیها با کیفیت 1080 پیکسلی و 60fps نیز روی نوت بوک اجرا می شوند. قطعا مدل UHD لپتاپ P35X V5 یک گزینه خرید بهتر از مدل 1080 پیکسلی محسوب می شود، زیرا کیفیت تصویر بالاتری ارائه خواهد داد و برخی ویژگی های سخت افزاری بهتری دارد. به طور کلی محصول گیگابایت ارزش خرید بالایی به عنوان لپتاپ گیمینگ دارد و در لیست بهترین لپتاپ های گیمینگ سال 2016 قرار می گیرد.

3- GS72 6QE Stealth Pro 4K ام‌اس‌آی

اگر وزن لپتاپ برای شما اهمیت بسیاری داشته و به مشکل بزرگی تبدیل شد، لپتاپ GS72 6QE Stealth Pro 4K شرکت ام‌اس‌آی با سخت افزار بسیار قدرتمند و وزن پایین خود می تواند این مشکل را رفع کند. صفحه نمایش 17.3 اینچی 4K کیفیت تصویربالایی در GS72 6QE Stealth Pro 4K نمایش می دهد که مدل 15.6 اینچی نیز برای آن در نظر گرفته شد. ضخامت مناسب در کنار وزن پایین کاربری این لپتاپ گیمینگ را لذت بخش می سازد. البته افراد می توانند پیکربندی مختلفی برای نوت بوک موردبحث در نظر گیرند که می توان به صفحه نمایش 1080 پیکسلی و تراشه گرافیکی 970M انویدیا اشاره داشت.

تراشه گرافیکی مذکور به حافظه 6 گیگابایتی مجهز است که عملکرد گرافیکی بالایی از خود نشان می دهد; هارد درایو و حافظه اس اس دی نیز از ظرفیت مناسبی چون 1 ترابایتی و 256 گیگابایتی بهره می برند که نه تنها در افزایش سرعت انتقال داده موثر هستند، بلکه فضای کافی برای جای دادن محتوا وجود دارد. البته تمامی این ویژگی ها درون لپتاپ گیمینگ ارزان قیمتی جای نمی گیرد و GS72 6QE Stealth Pro 4K یک گران قیمت به شمار می رود.

4- ایسوس ROG Strix GL502VT

محصول دوم شرکت تایوانی ایسوس در این لیست ROG Strix GL502VT از خانواده جمهوری گیمرهای این کمپانی است. خانواده که شاهد محصولات گیمینگ قدرتمندی در آن هستیم. با این وجود انتظار بسیار بالایی در عملکرد از ROG Strix GL502VT داریم و این موضوع به خوبی از ظاهر لپتاپ پیداست.

صفحه نمایش IPS در دو نوع 1080 و 4K; تراشه گرافیکی 970 با 6 گیگابایت حافظه رم; پردازنده Core i7 اینتل; حافظه رم 16 گیگابایتی و برخی دیگر; همگی این نوت بوک را به دستگاه گیمینگ قدرتمندی بدل کردند. البته وجود تمامی پورت های لازم از جمله USB 3.0 موجب اتصال اکثر دستگاه ها و لوازم جانبی به این نوت بوک می شود.

اگرچه صفحه کلید گیمینگ نیست; اما ایسوس با رنگ قرمز کلیدهای اصلی چون WSDA را مشخص کرده و به نوعی باید آن را نیمه گیمینگ دانست. اما در بخش سخت افزاری کم کاری نکرده و برترین ها را در کنار یکدیگر قرار داده است، تا مخاطب شاهد خروجی منحصربفرد و قابل توجهی از یکی از بهترین لپتاپ های گیمینگ سال 2016 باشد.

5- لنوو Ideapad Y700 15

محصولات لنوو عمدتا مقرون به صرفه هستند; لپتاپ Ideapad Y700 نیز یکی از آنها است.

لپتاپی که در کنار مشخصات قابل توجه خود با قیمت مناسبی در بازار به فروش می رسد. این نوت بوک 15 اینچی با تراشه گرافیکی 960 انویدیا می تواند فریم ریت 60fps ارائه دهد که در کنار کیفیت گرافیکی 1080 پیکسلی انجام می گیرد. Ideapad Y700 قادر نیست با کیفیت 1440 پیکسلی فریم ریت 60fps ارائه دهد و به نوعی باید آن را لپتاپ میان رده گیمینگ دانست. البته در نوع خود عملکرد بالایی داشته که باتوجه به قیمتش بسیار مناسب است. مشخصات ایده‌آلی چون حافظه رم 16 گیگابایتی، پردازنده Core i7 و برخی دیگر Ideapad Y700 را به گزینه خرید قابل توجه تبدیل می کند که خریدش حتمی است. از این رو می توان حساب ویژه ای روی آن باز کرد و بازیها را باکیفیت مناسبی روی آن اجرا نمود.

6- GT72VR 6RE Dominator Pro ام‌اس‌آی

آیا شما مایل هستید که بازیها را با کیفیت بالا و هیجان انگیزی اجرا کنید؟

قطعا این کار با لپتاپ گیمینگ GT72VR 6RE Dominator Pro شرکت ام‌اس‌آی به خوبی انجام می گیرد.

لپتاپی با تراشه گرافیکی پاسکالی GTX 1070 شرکت انویدیا و پردازنده Core i7 اینتل; حافظه رم 32 گیگابایتی و صفحه نمایش باکیفیت 4K; چنین مشخصاتی GT72VR 6RE Dominator Pro را در دسته نوت بوک های گیمینگ قدرتمند می دهد. البته محصول ام‌اس‌آی برای پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی چون Vive اچ تی سی; آکیلس ریفت و برخی دیگر بسیار مناسب خواهد بود.

بنابراین تنها یک لپتاپ گیمینگ برای اجرای بازیها با کیفیت گرافیکی بالا محسوب نمی شود; در هر حال اگر به دنبال نوت بوک پرتوان گیمینگ هستید; GT72VR 6RE Dominator Pro را در لیست بهترین لپتاپ های گیمینگ سال 2016 قرار دهید.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question