لپتاپ های مقرون به صرفه
pending_actions
زمان مطالعه: 5 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین لپتاپ های مقرون به صرفه

در این مقاله فصد داریم شما را با بهترین لپتاپ های مقرون به صرفه موجود آشنا سازیم تا انتخاب درستی هنگام خرید داشته باشید:

شرکت های تولیدکننده لپتاپ; در سبد محصولات خود مدل های مختلفی را عرضه می کنند; تا هر قشری متناسب با نیاز خود مدلی را خریداری کنند.

در کنار مدل های میان رده و رده بالا;  لپتاپ های مقرون به صرفه نیز قرار دارند که با مشخصات پایین و قیمتی مناسب برای کاربری مناسب خواهند بود.

بنابراین می توانید در این دسته محصولی 300 دلاری با سیستم عامل ویندوز 10 نیز تهیه کنید که دور از انتظار محسوب می شد; همچنین در این دسته عمده صفحه نمایش ها 11 اینچی هستند و عمر باتری نیز کافی می باشد.

البته در کنار لپتاپ های ویندوزی; کروم بوک ها نیز در دسته لپتاپ های مقرون به صرفه قرار می گیرند. بنابراین گزینه انتخابی متعددی وجود داشته و در این بین تنها باید از نظر و سلیقه خود استفاده کنید.

1- ایسوس VivoBook E200HA-US01

لپتاپ VivoBook E200HA ایسوس یک محصول مقرون به صرفه و کوچک است; وزن آن 2.1 پوند بوده و برای کاربری روزانه از جمله مشاهده ویدئو و عکس بسیار مناسب است.

در حالی که پردازنده VivoBook E200HA از نوع اینتل اتم است قدرت فراوانی ندارد; هزینه خرید این لپتاپ را بسیار کم کرده است.

در تست انجام گرفته لپتاپ مقرون به صرفه ایسوس توانست عمر باتری 15 ساعته ای را که فوق العاده محسوب می شود; داشته باشد.

VivoBook E200HA به حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز بوده که برای ذخیره سازی محسوب مناسب است. همچنین می توانید در صورت کمبود فضا از ذخیره ساز ابری چون وان درایو، دراپ باکس یا گوگل درایو بهره گیرید; زیرا این درایوهای ابری با فضایی چندگیگابایتی نیاز شما به ذخیره سازی بیشتر را برطرف می کنند.

به طور کلی VivoBook E200HA ایسوس یک گزینه خرید بسیار عالی برای بودجه های کم محسوب می شود.

 بهترین لپتاپ های مقرون به صرفه

2- اچ پی Stream 11-y010nr

آخرین مدل Stream 11 اچ پی در طراحی مشابه مدل قبلی است. اچ پی در این لپتاپ از حافظه رم 4 گیگابایتی; عمر باتری بهبودیافته 12 ساعته و پردازنده سریعتر را به کار گرفته است.

قیمت Stream 11-y010nr تنها 200 دلار است که حتی از برخی تلفن های هوشمند نیز قیمت کمتری دارد; چنین قیمتی برای یک لپتاپ حقیقتا پایین است و هر فردی توانایی پرداخت آن را خواهد داشت.

به طور کلی Stream 11-y010nr قابلیت مشاهده ویدئو; عکس; مرور اینترنت و برخی دیگر از کاربری های روزانه را فراهم می‌آورد. از این رو می توان روی آن حساب ویژه ای برای کاربریهای روزانه باز کرد; زیرا تنها با قیمتی پایین می توان Stream 11-y010nr اچ پی را خریداری کرد.

شایان ذکر بوده که Stream 11-y010nr مدل های رده پایینی نیز داشته بنابراین دقت کنید که هنگام خرید مدل ارتقا یافته و جدید را خریداری نمایید.

بهترین لپتاپ های مقرون به صرفه

3- لنوو ThinkPad N22

اگر بخواهیم بهترین گزینه در بین لپتاپ های مقرون به صرفه را معرفی کنیم; باید به لپتاپ فوق العاده ThinkPad N22 لنوو اشاره کرد. البته شرکت لنوو همیشه به عنوان عرضه کننده لپتاپ های مقرون به صرفه شهرت دارد زیرا اکثر لپتاپ های آن با وجود مشخصات مناسب قیمت بالایی نداشته و از این رو رقیب سرسختی برای دیگر برندها محسوب می شود.

یکی از ویژگی های بارز ThinkPad N22 لنوو صفحه نمایش مات آن بوده که موجب می شود در تابش مستقیم نور موجب ناراحتی برای چشم ها نشود. بنابراین لنوو این محصول را به عنوان لپتاپی کارآمد و مقرون به صرفه عرضه داشت تا کاربران در کنار هزینه خریدی کم، با لپتاپی مناسب و ایده‌آل رو به رو شوند. البته یکی از ضعف های ThinkPad N22 اسپیکرهای آن بود که بایستی هدفون جداگانه خریداری کرده تا مشکل ضعف صدا نیز حل شود.

بهترین لپتاپ های مقرون به صرفه

4- دل Inspiron I3452-600BLK

یکی از لپتاپ های مقرون به صرفه ای که می توان از آن نام برد  Inspiron I3452-600BLK دل است; نوت بوک کوچک 14 اینچی که با مشخصاتی مناسب موجب شده تا افراد بتوانند با هزینه ای کم آن را خریداری کنند. شرکت دل یکی از کمپانی های مطرح در تولید لپتاپ به شمار می رود و Inspiron I3452-600BLK نیز یکی از نوت بوک های قابل توجه این شرکت بوده که توانسته با قیمت مناسب بسیار محبوب شود. عمر باتری بیش از 12 ساعت، وزنی کم و مشخصاتی مناسب موجب شده تا بتوان آن را با خود به هرمکانی برده و در کاربری روزانه به استفاده از آن پرداخت.

عمده لپتاپ های شرکت دل کمی در زمینه وزن سنگین هستند; اما  Inspiron I3452-600BLK این مشکل را حل کرده و با سخت افزار مقرون به صرفه موجب شده تا مشتریان تنها با پرداخت مبلغی مناسب از لپتاپی کارآمد بهره ببرند. لپتاپ های سری Inspiron از سری لپتاپ های محبوب برند دل بوده و حال Inspiron I3452-600BLK یک محصول رده پایه با ویژگی های اولیه و مناسب است.

بنابراین اگر به دنبال لپتاپی با دوام; ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستید دل این مدل را تدارک دیده است.

بهترین لپتاپ های مقرون به صرفه

5- لنوو 300-17ISK 80QH008MUS

لپتاپ 300-17ISK 80QH008MUS یک محصول مصرفی ایده‌آل با صفحه نمایش 17 اینچی و قیمت 300 دلاری بوده که کاربری روزانه را آسان می کند. اغلب لپتاپ هایی که در این لیست معرفی شدند برای کاربری روزانه همچون مروراینترنت، تماشای فیلم، عکس و برخی دیگر مناسب هستند و از سخت افزار مناسبی برای انجام بازیهای سنگین و تدوین بهره نمی برند. لنوو 300-17ISK 80QH008MUS نیز یکی از آن دسته لپتاپ‌هاست. اما اگر به دنبال اسپیکر پرتوان و مناسبی در این لپتاپ هستید; سخت در اشتباهید زیرا بایستی به فکر خرید اسپیکری جداگانه برای آن باشید.

البته جای تعجبی نداشته که شاهد ضعفی در این لپتاپ 300 دلاری باشیم زیرا عمده نوت بوک های چنین قیمتی از نقایصی هم برخوردار هستند. برخلاف دیگر نوت بوک های مقرون به صرفه، 300-17ISK 80QH008MUS از صفحه کلید استاندارد و نرمی بهره می‌برد و ترک پد مناسب و قابل قبولی را داراست; چیزی که کمتر در لپتاپ های مقرون به صرفه می توان شاهد بود.

گذشته از آن یک پورت گیگابیت اترنت این اجازه را می دهد تا بتوانید روتری جهت مشاهده شبکه های استریم ویدئویی همچون نتفلیکس به آن متصل سازید. بنابراین 300-17ISK 80QH008MUS را باید در دسته لپتاپ های کارآمد برتر قرار داد; زیرا اگرچه شامل مشخصات رده بالایی نمی شود; اما با ویژگی های مناسب خود کافی است.

بهترین لپتاپ های مقرون به صرفه

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question