بهترین فروش
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهترین فروش مایکروسافت در ماه نوامبر

باتوجه به ادعای شرکت ردموندی مایکروسافت; این کمپانی در ماه نوامبر بهترین فروش و رقم قابل توجهی در بخش محصولات سرفیس داشته است. خانواده ای که شامل محصولات مختلفی چون تبلت; لپتاپ و حتی AIO می شود.

مایکروسافت در جریان رویداد 26 اکتبر محصولات مختلفی از سری سرفیس معرفی کرد که باید به سرفیس استودیو; سرفیس بوک ارتقا یافته و چندین لوازم جانبی اشاره داشت.

البته هدست واقعیت مجازی ویندوز 10 که با همکاری شرکا تحت توسعه قرار داشته; از دیگر محصول های رویداد 26 اکتبر مایکروسافت بود.

براساس گزارش ها کمپانی ردموندی توانسته با معرفی و عرضه محصولات جدید سری سرفیس; طی ماه نوامبر فروش بزرگی را برای خود به ارمغان آورد. فروشی که موجب شد مایکروسافت به آن اشاره کرده و از چنین فروشی هیجان زده شود، البته انتظار می رفت با معرفی محصولات جدید برفروش دستگاه های سری سرفیس افزوده شود.

اگرچه مایکروسافت میزان فروش دقیق را اعلام نکرد اما در بیانیه ای گفته است:

“نوامبر برای ما بهترین ماه بوده است; ماهی که فروش بالایی در زمینه محصولات سرفیس داشتیم که بیشتر به لطف بسته های نرم افزاری و باندل های خاص صورت گرفته است. ما این فروش را در اکثر کشورها جهان چون انگلستان; آلمان و برخی دیگر داشتیم و تنها به ایالات متحده اختصاص نداشته است.”

سال گذشته کمپانی ردموندی سودی 1 میلیارد دلاری از فروش محصولات سرفیس کسب کرد; به نظر می رسد سال جاری نیز با معرفی محصولات جدید سود فراوانی عاید شرکت مایکروسافت شود. در اخباری مرتبط کمپانی موردبحث قصد داشته بهار سال 2017 نسل جدید تبلت هیبریدی سرفیس پرو 5 را معرفی کند که با مشخصات قابل توجهی رونمایی می شود.

اطلاعات دقیقی از این تبلت دردست نیست; اما انتظار می رود به عنوان جانشین شایسته سرفیس پرو 4 محسوب شود. تبلتی که سال گذشته با معرفی آن همگان شگفت زده شدند.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question