بهترین ساعت‌های GPS دار برای دویدن
pending_actions
زمان مطالعه: 8 دقیقه
star_halfامتیاز
1/5 - (1 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 8 دقیقه

بهترین ساعت‌های GPS دار برای دویدن

انتخاب بهترین ساعت دویدن یا ساعت GPS، یک انتخاب شخصی می‌باشد که بیشتر به تعداد جزئیات و خصوصیاتی که شما برای دویدن نیاز دارید، بستگی دارد.

علاوه بر ثبت اطلاعات ساده‌ای از قبیل مسافت و سرعت طی شده، آخرین مدل ساعت‌ها، اطلاعاتی از ضربان قلب تا جزئیات و مشاهدات روش دویدن شما را در اختیارتان خواهند گذاشت. به طور خلاصه، ساعت‌های GPS به ابزار قدرتمندی برای دوندگان تبدیل شده اند.

بدین منظور، ما اطمینان حاصل کردیم که در این مجموعه منتخب ما از ساعت‌ها، برای حل هر نیازی از ورزشکاران با هر مهارت و هدف و حتی نوع زمین و ناحیه ای، راه حلی باشد.

بعضی از آن‌ها با قیمت بالا هستند و بعضی‌ها با قیمت مناسب تر هستند و اغلب آنها GPS دارند و تعداد کمی‌از آنها پوشش کامل نقشه‌ای دارند. یک کمک دهنده بسیار خوب با مانیتور داخلی کنترل ضربان قلب که حتی به شما در شنا و دوچرخه سواری نیز کمک می‌کند.

چه به دنبال وسیله‌ای هستید برای محاسبه دویدن‌های آخر هفته، یا مشاهدات پیشرفته برای اصلاح کردن زمان PB شما، مناسبترین ساعت دویدن شما در مجموعه منتخب زیر موجود می‌باشد.

بهترین ساعت‌های مخصوص دو سطح متوسط

Polar M400

اساساً به عنوان مدل مناسب تر از PolarV800 و M400 یک ساعت جدید می‌باشد که سرعت، مسافت و ارتفاع را از طریق GPS داخلی ردیابی و آنالیز می‌کند اما این تمام ماجرا نمی‌باشد، این همراه دویدن با ظاهری زیبا و مهارتهای ویژه‌ای می‌باشد با بیش از 24 ساعت در هفت روز هفته  آنالیز کردن فعالیت که به این معنا است که شما می‌توانید ورزش خود را رها کنید، در این جا نوآوری‌هایی خاص در تسهیلات ورزشی میزبان شما می‌باشد تا به شما انگیزه بدهد و شما را در حرکت نگاه دارد. یک تایمر با وقفه وجود دارد که می‌تواند برای جلسات تمرینی سفارشی، بر حسب زمان و فاصله تنظیم شود.

همچنین این ساعت حتی بر اساس سرعت فعلی شما، زمان تخمینی پایان یافتن دو شما را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای کسانی که به راحتی گم می‌شوند یا در سفرهایشان می‌دوند، یک ویژگی برگشت به ابتدای ماهرانه وجود دارد که شما را راهنمایی می‌کند تا در کمترین فاصله ممکن به نقطه آغاز خود بازگردید.

اگر شما به دنبال ثبت پیشرفت عملکرد هستید و اغلب ما هستیم Polar Running Index میزان پیشرفت شما را در طول زمان بر اساس ضربان قلب و سرعت، اندازه گیری می‌کند. همچنین میزان تأئید تمرینی هر بار دویدن را به شما می‌گوید.

FitBit Surge

قدرتمند ترین مدل دستبند FITBIT تا به امروز با اضافه کردن قسمت اعلانات گوشی هوشمند، به دنبال غلبه بر دیگر ساعت‌های هوشمند می‌باشد اما همچنان این ویژگی Fitness است که در این جا برنده می‌شود.

پردازنده GPS باعث ردیابی دقیق مسیر می‌شود، با باتری با مدت دوام یک هفته، شما بدون نیاز به کابل شارژر هستید و با ساختار بدنه پلاستیکی بسیار با دوام در برابر خراش افتادن می‌باشد.

همچنین، این مدل تنها دستگاه FitBit می‌باشد که مجهز به یک صفحه نمایش حقیقی است، حتی اگر یک صفحه نمایش لمسی تک رنگ باشد.

TomTom Runner

پس از حذف نایک که آماده همکاری در ساخت اولین ساعت ورزشی NikeTomTom بود، مدل Runner پیشرفته به عنوان اولین ساعت انفرادی از کمپانی TomTom می‌باشد و این یک شروع بد نیست.

GPS عظیم هلندی از آن ابتدا همراه TomTom cardio runnerمی‌باشد، اما این مدل به عنوان یک ردیاب دوی تازه وارد که فعالیت‌های تردمیل و خارج از منزل را ردیابی می‌کند و استفاده از runner فوق العاده راحت و ساده می‌باشد، صفحه نمایش با قابلیت خواندن آسان اطلاعات، و آمارهای حیاتی شما را از قبیل سرعت، مسافت و تعداد گام‌ها را درست در قسمتی که شما به آنها نیاز دارید، قرار می‌دهد در حالی که یک کنترل ضربان قلب محدوده تمرین را باز می‌کند و یک قابلیت عملکرد نکته سنج مسابقه‌ای به شما اجازه می‌دهد تا به طور حقیقی با بهترین رکوردهای قبلی خود رقابت کنید.

عمر باتری می‌توانست بهتر باشد و همچنین طوری که صفحه ساعت خارج از بند است، با طراحی موفق فاصله دارد. مجبور بودن به همگام سازی هر روزه برای اطمینان حاصل کردن از صحت و دقت GPS نیز آزاردهنده می‌باشد.

اما برای دونده‌های مبتدی که به دنبال سطح آمار و اطلاعات و پشتیبانی از تمرینات با قیمت مناسب هستند، مدل Runner یک انتخاب هوشمندانه به حساب می‌آید.

Garmin Forerunnner 15

یک دستگاه چند منظوره  ورزشی دیگر که بیشتر به عنوان یک راه حل چند منظوره برای تناسب اندام طراحی شده است تا یک ساعت دویدن خالص و Forerunner 15 شما را در حالی که در خیابان‌ها حرکت میکنید و یا در پشت میزتان نشسته اید ردیابی و آنالیز می‌کند.

GPS داخل دستگاه به شما مسافت و سرعت را می‌دهد و شما می‌توانید به تعدادی از سنسورهای خارجی متصل باشید از قبیل کنترل ضربان قلب، سنسورهای چرخه  و قدم شمار که اطلاعات بیشتری نظیر تعداد قدم‌هایی که برداشته اید و میزان کالری و دویدن روی تردمیل به شما می‌دهد.

این مدل همچنین تا عمق 50 متر ضد آب می‌باشد و به همراه چندین قابلیت هوشمند در زمان شنا کردن در میان امکاناتش می‌باشد.

به همراه یک باتری خوب با دوام 8 ساعت در حالت GPS و یا 5 هفته  در حالت آنالیز فعالیت، جزو با دوام ترین‌ها در سطح دو محسوب می‌شود.  علاوه بر این، تمام اطلاعات شما می‌تواند از طریق Garmin Connect و ابزارهای اینترنتی، همگام سازی شود.

بهترین ساعت‌های هوشمند گران قیمت

Polar RC3

کمپانی Polar به قدر کافی در زمینه ساعت‌های ورزشی سابقه دارد که یک پلتفرم هوشمند بسیار چشمگیر مربی گری  در تمام دستگاه‌های خود داشته باشد.

شما برنامه‌های مناسب و اهداف واقع گرایانه مختص خودتان و امتیاز دویدن در شرکت Index را به دست می‌آورید که راهی بسیار ساده برای نشان دادن چگونگی عملکرد شما در هر جلسه می‌باشد.

همان طور که ما ساعتی را از بین این مجموعه انتخاب می‌کنیم و این ساعت  باید Polar RC3GPS HR باشد که شامل کنترل کننده ضربان قلب که متصل به قفسه سینه شده است می‌باشد. این مدل مسیر، سرعت، مسافت و زاویه حرکت شما را ردیابی و محاسبه می‌کند، چه در هنگامی‌که روی پا و یا روی Pedal Power استفاده شود. این مدل سازگار با بسیاری از لوازم Polar برای دیگر استانداردهای اندازه گیری نیز می‌باشد. زیبا و براق و با قابلیت دید کم و دارای عمر باتری طولانی تر نسبت به سایر رقبا می‌باشد. سوال این است، شما آن را می‌خواهید؟

TomTom Cardio Runner

در حالی که ممکن است شما TOMTOM را همراه خود به عنوان ساعت دویدن ندانید، متخصصان satnav سال‌ها است که به کیت‌های ورزشی NIKE برتری می‌بخشند. با در نظر داشتن این موضوع که، دسته دوم شرکت هلندی از لحاظ حفظ کیت مناسب، فوق العاده عمل می‌کند. The cardio runner به همراه یک کنترل کننده ضربان قلب اپتیکال در داخل می‌باشد که رابط کاربری جذابی دارد و به همراه GPS که به طور طبیعی تمامی‌رکورد‌هایی که نیاز دارید را ثبت می‌نماید.

شما تمرینات و چالش‌هایی با وقفه و فاصله را در اختیار دارید که دویدن‌هایتان را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید و حتی این امکان وجود دارد تا بتوانید با روح خودتان به رقابت بپردازید. اگر ضعفی وجود داشته باشد، در ورود به نرم افزار در حالت بدون اینترنت است، اما خود ساعت کاملا فوق العاده می‌باشد.

برای ورزشکاران دوی سه گانه، یک ورژن Multisport نیز موجود می‌باشد، که به همراه ویژگی‌های هوشمند دوچرخه سواری و شنا بیشتری است.

Suunto Ambit3 Sport

مدل ارزان تری از Ambit3 Sapphire Peak، نسخه ورزشی به همراه GPS دقیق برای ردیابی و محاسبه سرعت، مسافت، تعداد گام‌ها و ارتفاع همراه باهدایت مسیروقطب نمابرای نگهداشتن شما در مسیر درست می‌باشد. کنترل کننده ضربان قلب حتی در هنگامی‌که شما در حال شنا کردن در استخر هستید، کار می‌کند و افزودن قابلیت بلوتوث به شما کمک می‌کند که با ساعت به گوشی هوشمند خود برای تنظیمات هشداردهنده و نظارت عمیق تر بر روی آمارتان، متصل باشید.

Garmin Forerunner 220

Forerunner 220 برادر جوان تر، باهوش تر و با ظاهری بهتر از Garmin Forerunner 10 می‌باشد یکی از معدود ساعت‌های دویدن به همراه GPS که صفحه نمایش رنگی موج دار خود را به رخ می‌کشد. این ساعت به همراه یک شتاب سنج در داخل می‌باشد بنابراین شما می‌توانید مایل‌های طی شده  در داخل از منزل و روی تردمیل را ثبت کنید.

دقیقاً همانند Forerunner 620، این مدل از بلوتوث و Ant+ پشتیبانی می‌کند و با گوشی هوشمند شما و سنسورهای خارجی نظیر کنترل کننده‌های ضربان قلب جفت می‌شود. تمامی‌اطلاعات  شما که شامل سرعت و تعداد گام‌ها و آهنگ حرکات و مسافت و کالری و… می‌شود، به طور اتوماتیک توسط wifi و یا بلوتوث آپلود می‌شود بنابراین نیازی به استفاده از کابل‌های USB و لپ تاپ نمی‌باشد.

این مدل به طور چشمگیری قابل تنظیم و سفارشی سازی برای تمرینات با فاصله عالی می‌باشد و حدود ضربان قلب پیشنهادی را ارائه می‌کند تا به شما در راه صحیح در آهنگ حرکات در هر دویدن کمک کند.

Timex Ironman Run Trainer 2. 0

بخاطر اسم و یا حتی برند روی ساعت گول نخورید. این یک ساعت چند منظوره نمی‌باشد. Timex Ironman Run Trainer 2. 0 یک ساعت دویدن می‌باشد. و تنها فقط دارای قابلیت ضدآب تا عمق 50 متر را دارد و این بد نیست. جدای از ظاهر مکعب شکل، این سبک ترین و راحت ترین مدل ساعت است که شما در هر فروشگاهی می‌توانید پیدا کنید اما بدین معنا نیست که شما جزئیات و ویژگی‌های تخصصی را از دست می‌دهید.

در این مدل حالت تمرین با وقفه  ، سرعت، ارتفاع سنج، اندازه گیری ضربان قلب (هنگامی‌که با لوازم مناسب جفت شود) و البته تمام برنامه‌های محبوب شخص ثالث که شما انتظار دارید، موجود است. نکته جالب تر از همه، هشدار تغذیه این مدل می‌باشد که شما می‌توانید زمان یادآوری برای نوشیدن آب یا خوردن مقداری غذا را تنظیم کنید تا از روند رو به زوال رفتن خود جلوگیری کنید. فقط بسته بندی خوراکی‌های مقوی خود را فراموش نکنید.

بهترین ساعت‌های مخصوص دو بدون توجه به قیمت

Polar v800

یک ساعت تمرینی عالی برای دوندگان (شناگران، دوچرخه سواران) Polar v800 هر آنچه را که شما بر روی دوچرخه، دو پا، در آب و یا خشکی انجام می‌دهید را ردیابی و محاسبه می‌کند. سرعت، مسافت، میزان چربی سوزی کالری و میزان ضربان قلب، همه این موارد دریک صفحه فوق العاده  شفاف پوشش داده شده اند که به طور چشمگیر قابل سفارش سازی می‌باشد.

آن را با یک مانیتور ضربان قلب Polar H7 جفت کنید و همچنین می‌توانید ویژگی‌های هوشمند ناحیه تمرینی v800 را نیز قفل گشای کنید تا مطمئن شوید که در مسیر تاثیر درست عرق می‌ریزید. آن را به یک کفش خود قلاب کنید و به اطلاعاتی همچون تعداد گام‌ها، اندازه طول گام‌ها و دیگر مشاهداتی که به شما کمک می‌کند تا یک دو عالی در مسیر Mo Farrah داشته باشید.

WannableWiggos همچنین می‌تواند با تعداد بسیاری از لوازم جانبی دوچرخه سواری انتخاب شود تا آمار مسافت تمرینات با دوچرخه سواری را افزایش دهد.

Suunto Ambit 3 Sapphire Peak

برای ورزشکار جدی و suunto Ambit 3 به لطف GPS و برخی تکنولوژی‌های ارتباطات چالاک، قابلیت ردیابی دقیق خود را به رخ می‌کشد.

ساعت خود را با برنامه SuuntoMovescount جفت سازی کنید تا تنظیمات را تغییر دهید و روند پیشرفت خود را بر روی گوشی هوشمند مشاهده کنید. ساعت به تنهایی از سنسورهای مختلف انباشته شده است، از قطب نما گرفته تا کنترل ضربان قلب ( که حتی در طی شنا کردن نیز کار می‌کند )، ارتفاع سنج و البته از GPS که برای راهنمایی مسیر شما استفاده می‌کند.

Garmin Fenix 3

نسخه بروز شده از تمامی‌ساعت‌های ورزشی قبلی کمپانی GARMIN، Garmin Fenix 3 بسیار مناسب برای دوندگانی است که مرز و محدوده دویدن بر روی سنگفرش‌های خیابان را شکسته اند. دوچرخه سواری، شنا و حتی اسکی اطراف دهکده‌ها، همگی را پشتیبانی می‌کند، اما هنگامی‌به خوبی کار می‌کند که Fenix لوازم جانبی خود را کسب کند. هنگامی‌که با لوازم جانبی کنترل ضربان قلب به همراه تسمه، جفت سازی می‌شود، Fenix 3 مسافت، زاویه حرکت، آهنگ حرکت، نوسان عمودی و حداکثر VO2 را ردیابی و آنالیز می‌کند و ارتباط و کارکرد نرم افزاز Garmin به طور فوق العاده‌های ساده می‌باشد.

Garmin Forerunner 620

Garmin که در حال حاضر پادشاهی ساعت‌های دو را در اختیار دارد و ما میتوانستیم بسیاری از گجت‌های این کمپانی را در این لیست قرار دهیم اما اگر شما می‌خواهید ما را در منگنه قرار دهید، ما مدل برتر Garmin Forerunner 620 را انتخاب می‌کنیم.

همچون اندازه‌هایی نظیر سرعت و آهنگ حرکت، مدل 620 اطلاعات حداکثر VO2 را فراهم می‌کند تا کشف کند که بدن چطور عمل تنفس اکسیژن را انجام می‌دهد. همچنین قابلیت‌های Recovery Check و Recovery Advisor موجود می‌باشد که تناسب اندام را آنالیز و بررسی می‌کند و شما را از آسیب دیدن دور نگاه می‌دارد و تمامی‌آن‌ها کمک می‌کنند تا شما در هر لحظه که نیاز دارید جزئیات دویدن خود را ببینید.

شما به یک کنترل کننده ضربان قلب جداگانه نیاز دارید اما از طرف دیگر خیلی محکم به شما بسته می‌شود. علاوه بر این، واقعا ظاهر خوبی دارد. این یک ساعت بزرگ با قیمت بالا می‌باشد.

بهترین ساعت‌های GPS دار برای دویدن

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question