بلوتوث 5 با سرعت بیشتر بزودی معرفی خواهد شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بلوتوث 5 با سرعت بیشتر بزودی معرفی خواهد شد

مارک پاول مدیرعامل Bluetooth Special Interest Group به تازگی اعلام نمود که نسل جدید استاندارد بلوتوث یعنی بلوتوث 5 هفته آینده در لندن معرفی خواهد شد.

Bluetooth 5 قرار است سرعت بیشتر و برد گسترده تری نسبت به استاندارد فعلی یعنی بلوتوث 4.0 داشته باشد; همچنین هیچ نیازی به فروشگاه بلوتوث در ارائه خدمات ندارد.

مارک پاول اظهار داشت:

“در بخش فنی Bluetooth 5 خدمات بسیاری ارائه خواهد داد; همانطور که در گذشته اعلام کردیم; استاندارد جدید برد بیشتری داشته و می تواند نسبت به نسل قبلی دو تا چهار برابر سرعت بالاتری را شامل شود. بلوتوث 5 خدمات جدیدی چون اطلاعات محلی و ناوبری را ارائه می دهد. با افزودن ظرفیت قابل توجه به انتقال تبلیغاتی، بلوتوث 5 بیشتر می تواند خدمات مبتنی بر مکان در سراسر جهان ارائه دهد. “

با توجه به گفته های پاول باید انتظار داشت بلوتوث 5 قدرت بیشتری داشته و بتواند از فاصله دور با سرعت بیشتر داده ها را بین دستگاه های هوشمند انتقال دهد، موضوعی که بیشتر کاربران بسیار با آن موافق هستند.

Bluetooth Special Interest Group قرار است 16 ژوئن  در لندن به طور کامل بلوتوث 5 را معرفی سازد. انتظار می رود با معرفی این استاندارد در میانه سال 2016، Bluetooth Special Interest Group اوایل 2017 آن را دردسترس قرار دهد.

بنابراین بعیدست با معرفی آن در هفته آینده; سال جاری دردسترس همگان قرار گیرد.

در حال حاضر اکثر دستگاه های هوشمند به بلوتوث 4.0 مجهزند; این استاندارد عملکرد خوبی از خود نشان می دهد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question