بررسی مانیتور Dell E1914H – زیگورات تکنولوژی

مانیتور Dell E1914H
pending_actions
زمان مطالعه: 4 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بررسی مانیتور Dell E1914H

شرکت دل همیشه به عنوان یک تولیدکننده مطرح لپتاپ، سرور، نمایشگر، کامپیوترهای دسکتاپی و برخی دیگر شناخته می شود که نمایشگرهای آن نیز در بازار بسیار محبوب و باکیفیت هستند.

یکی از آنها محصول باکیفیت 19 اینچی مانیتور Dell E1914H بوده که بیشتر مناسب کاربری مدیریتی و صنعتی بوده تا گیمینگ.

البته بسیاری آن را برای کاربری روزانه نیز مورد استفاده قرار می دهند از این رو نمی توان تعیین کرد که افراد برای چه نوع کاربری این محصول را به کار خواهند گرفت.

در این مقاله قصد داریم به بررسی مختصری از نمایشگر 19 اینچی E1914H دل بپردازیم که در کنار قیمت مقرون به صرفه با مشخصات مناسبی همراه شده است.

مشخصات

مانیتور Dell E1914H محصولی باکیفیت از برندی مطرح بوده که با پنل LED وضوح تصویر و رنگی قابل توجه دارد. رزولوشن تصویر 768*1366 پیکسلی HD وضح مناسبی ارائه خواهد داد و آن را نسبت به برخی رقبا برتر می سازد.

یک نمایشگر اگر از کیفیت رنگ و وضوح نامناسبی برخوردار باشد، قطعا نخواهد توانست نظر مخاطبش را برآورده سازد. از این رو E1914H دل یک مدل حرفه ای در مقایسه با دیگر رقبا به شمار رفته که رضایت همگان را به خود جلب می کند.

اگرجه وضوح تصویر E1914H بالا نبوده اما در میان رقبا هم سطح خود حرفی برای گفتن داشته و می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد.

در طراحی E1914H حرفه ای به نظر می رسد و نمی توان ایرادی به آن گرفت. زیرا شرکت دل سعی کرده خلاقیت بسیاری به خرج دهد و محصولی روانه بازار کند تا در نگاه نخست نظر همگان را به خود جلب نماید.

بنابراین بهتر است نام E1914H دل را نمایشگر تمام عیار نامید که در زیبایی کم نظیر است و می تواند رضایت مخاطبش را به خوبی جلب کند.

E1914H دل

بسیاری از مانیتورها طراحی شایع و تکراری داشت که فارغ از نظر مخاطب است; اما E1914H دل این گونه نبوده و می تواند رضایت همگان را به خوبی جلب کند.

در کاربری نیز کلیدها جایگاه مناسبی داشته و همه دستورات در قسمت فوقانی کلیدها درج شده تا کاربر از نوع کاربری کلیدها آگاهی یابد.

بنابراین در بخش کاربری آسان و طراحی کم نظیر است. هرگاه برای نخستین بار شاهد مانیتور مورد اشاره باشید; تصور خواهید کرد با یک مانیتور رده بالا رو به رو شدید.

در بخش پورت شرکت دل کانکتورهای مختلفی در نظر نگرفته و تنها شاهد یک پورت VGA برای اتصال به دستگاه های مختلف هستیم.

نمایشگر میان رده E1914H دل شاید با مشخصات بزرگی همراه نشده اما شرکت سازنده سعی کرده تا آن را با ویژگی های کارآمدی همراه سازد.

پنل TN به کار گرفته شده برای این مانیتور در کنار رزولوشن 768*1366 پیکسلی وضوح رنگی و کیفیت مناسبی را به نمایش درمی آورد که می تواند برای کاربران متناسب و کارآمد باشد.

دل هدفش از توسعه چنین نمایشگری ارائه محصولی مقرون به صرفه با ویژگی های ایده آل بوده و مانیتور 18 اینچی E1914H نیز چنین نمایشگری محسوب می شود.

بسیاری از کاربران حرفه ای سعی می کنند نمایشگرهای رده بالا با وضوح کیفیتی فوق العاده در نظر گیرند; اما E1914H برای افرادی مناسب بوده که می خواهند با هزینه مقرون به صرفه از مانیتور مناسبی برخوردار شوند.

نمایشگر E1914H

نمایشگر E1914H  دل همیشه توانست با قیمت مناسب خود مورد توجه کاربران قرار گیرد; از این رو فروش بزرگی بوسیله این محصول میان رده بدست آمده است.

راحتی و تناسب بالای آن موجب می شود افراد این محصول را به عنوان گزینه خرید برگزینند; مانیتوری که در میان رقبا به عنوان برترین بوده و قادر است روشنایی بالا; رنگ غنی و وضوح مناسبی نمایش دهد.

E1914H  دل را ایده آل نمی دانند; زیرا آن را ضعیف دانسته که با طراحی جذابی همراه شده است.

افراد نیازی نیست برای تغییر زاویه آن را به سختی تغییر جهت دهند; با پایه منعطفی که در نظر گرفته شد، E1914H  به آسانی تغییر زاویه داده تا در راستای جهت مخاطب قرار گیرد و قادر باشد وضوح و کیفیت مناسبی نمایش دهد.

البته عمده رقبای هم سطح این نمایشگر چنین ویژگی را دارا هستند که به عنوان راحتی بیان می شود. مانیتور Dell E1914H سازگاری با VESA داشته و می توان حتی به نصب کردن آن ر وی دیوار نیز پرداخت.

بیشتر افراد حرفه ای مانیتورشان را روی دیوار نصب می کنند تا اتاقی جذاب ایجاد کنند. بنابراین با ویژگی مورد نظر تماشا محتوان درون مانیتور E1914H  امری دشوار و مشکل ساز نخواهد بود و لذت بخش است.

مانیتور Dell E1914H

مانیتور Dell E1914H در برخی تست ها توانست نسبت به رقبا برتر ظاهر شود که نشان از عملکرد حرفه ای دل در توسعه آن است.

اگرچه بسیاری از نمایشگرهای هم رده E1914H با برخی ویژگی های اضافی همراه هستند، اما مانیتور مورد بحث در سطح خود کارآمد و قابل توجه بوده که نظر هر کاربری را برای تهیه یک مانیتور استاندارد و ایده آل به خود جذب می کند.

مشخصات فنی مورد اشاره شاید در سطح نمایشگر رده بالا و بسیار حرفه ای نیست اما باتوجه به بررسی های صورت گرفته در نوع خود بی نظیر است.

اگرچه E1914H نمایشگر LCD به شمار می رود; اما دل در آن نور پس زمینه LED به کار گرفته تا رنگ ها را زنده و زیباتر جلوه دهد.

شایان ذکر بوده محصول دل شاید به عنوان مانیتور 19 اینچی شناخته شود; اما در حقیقت یک مدل 18.5 اینچی است که در سایز دست کمی از یک مدل 19 اینچی نداشته و اختلاف آن تنها 0.5 اینچ است.

با فناوری فیلکر فری و لو لایت بلو که هر دو برای محافظت از چشم به کار می رود; E1914H آسیبی به چشم کاربرخود وارد نخواهد کرد.

با نرخ تجدید 50 تا 60 هرتزی، نسبت تصویر 16:9; نسبت کنتراست 600:1 و برخی ویژگی های دیگر; مانیتور E1914H دل برای انجام بازی نیز می تواند مناسب باشد و عملکرد ایده آلی از خود نشان دهد.

چنین مشخصات فنی بیشتر در یک مانیتور رده بالاتر به کار گرفته می شود، اما E1914H در نوع خود فوق العاده بوده و عملکرد قابل توجهی را از خود نشان می دهد.

به طور کلی اگر به دنبال نمایشگری مقرون به صرفه با مشخصات مناسب هستید; E1914H دل همان گزینه موردتوجه است.

منبع:  www.cnet.com

بررسی مانیتور Dell E1914H

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question