بررسی لپ تاپ DELL Latitude E5250 – زیگورات تکنولوژی

لپ تاپ DELL Latitude E5250
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپ تاپ DELL Latitude E5250

کوچکترین لپ تاپ DELL از سری 5000 لپ تاپ DELL Latitude E5250 با صفحه نمایش 12 اینچی، پردازنده سری core i5، صفحه کلید راحت و شارژ دهی باتری مناسب می باشد. این لپ تاپ مناسب برای رده کاربری عمومی است و برای انجام کارهای روزانه با آن مشکلی نخواهید داشت و بدون دردسر میتوانید آنها را انجام دهید.

مشخصات فنی

  • پردازنده Intel سری Core i5 مدل 4310u با فرکانس 2 گیگاهرتز و حافظه 3MB
  • پردازنده گرافیکی Intel مدل HD Graphics 4400
  • حافظه رم 8 گیگابایت
  • هارد دیسک SSD با ظرفیت 512 مگابایت
  • صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1366×768
  • سه پورت USB3، HDMI و کارت خوان
  • فاقد درایو نوری

طراحی لپ تاپ های DELL سری Latitude سادگی، زیبایی و ظرافت را به نمایش می گذارند. بدنه E5250 از پلاستیک با کیفیت و مات ساخته شده است و صفحه نمایش با دو لولای فلزی به بدنه وصل گردیده. البته در حالت سفارشی در ساخت درب لپ تاپ از فلز استفاده می شود. عدم لرزش دستگاه هنگام کار و وزن 1.67Kg احساس خوبی را به کاربر می دهد.

عملکرد صفحه نمایش لمسی بسیار خوب است و به راحتی میتوان از آن استفاده کرد بطوریکه شاید آن را به استفاده از موس و یا تاچ پد ترجیح دهید، بعلاوه از زاویه دید مناسبی برخوردار است. صفحه نمایش نمایش E5250 خیلی روشن بوده اما رنگها خیلی گرم نبوده و کنتراست تصویر تقریبا کم است و به سختی میتوان از آن در فضاهای باز استفاده کرد اما برای فضاهای سرپوشیده مناسب است.

استفاده از صفحه کلید E5250 کاملا راحت است. قطر کلیدها 1.75 میلیمتر بوده و تنها با نیرویی معادل 60 گرم فشار داده می شوند. صفحه کلید فاقد نور پس زمینه می باشد. تاچ پد 3.9×2.1 اینچی از حساسیت مناسبی برخوردار است هر چند سطح آن لغزنده است. دو دکمه تعبیه شده زیر تاچ پد از عملکرد سریع و دقیقی برخوردار هستند.

منبع 1

منبع 2

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question