برترین کامپیوترهای Alienware مناسب برای VR – زیگورات تکنولوژی

مناسب برای VR
pending_actions
زمان مطالعه: 3 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برترین کامپیوترهای Alienware مناسب برای VR

دستگاه گیمینگ Area-51 شرکت Alienware با طراحی مدرن و قطعات سخت افزاری رده بالا، یک محصول فوق العاده محسوب شده که باید در صدر لیست مناسب برای VR قرار گیرد. اما محصولات دیگری از این برند هستند که برای واقعیت مجازی مناسب هستند اما این کامپیوترها به شرح زیر هستند:

بهترین دستگاه:  Alienware Area-51

کامپیوتر گیمینگ Area-51 از یک طراحی پیشرفته برخوردار بوده که تاکنون در دیگر کیس ها بهره گرفته نشده است. وجود سخت افزار قدرتمند با جایگیری هوشمندان، Area-51 را به یک محصول قابل توجه تبدیل می کند.

از مشخصات Area-51 باید به کارت گرافیک دو گانه GTX 1080 انویدیا پاسکالی در حالت SLI، کارت گرافیک AMD Radeon RX 480 در حالت کراس فایر، حافظه رم 32 گیگابایتی DDR4، پردازنده ده هسته ای Core i7-6950X  با فرکانس 3.80 گیگاهرتزی و برخی دیگر اشاره کرد.

نکته: یک سیستم گیمینگ کامل

یک چیز بیشتر: کیسی با ظاهر پیرشفته و فضای داخلی مناسب

چرا Alienware Area-51 بهترین گزینه انتخابی است؟

مسلما مهمترین بخش یک دستگاه سازگار و مناسب برای VR ، برخورداری از کارت گرافیک قدرتمند است که Alienware Area-51 به لطف دو کارت  GTX 1080 عملکرد بالایی در این زمینه ارائه خواهد داد. قدرت ارائه شده توسط دو کارت GTX 1080 بیش از سه کارت Radeon RX 480 با 8 گیگابایت حافظه GDDR5 می باشد. البته وجود تنها یک کارت GTX 1080 در دستگاه گیمینگ Area-51 برای پشتیبانی از واقعیت مجازی کافی است.

گذشته از کارت گرافیک که موضوع مهمی محسوب می شود، حافظه رم 32 گیگابایتی DDR4، پردازنده فوق قدرتمند ده هسته ای اینتل Core i7-6950X، حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی و حافظه داخلی 4 ترابایتی همگی در عملکرد بالای Area-51 موثر هستند. با چنین سخت افزاری افراد می توانند آن را با قیمت 1700 دلاری خریداری کنند، اگرچه مدلی با سخت افزار کمتر و قیمت پایین‌تری قابل خرید است.

بنابراین اگر بخواهیم بهترین دستگاه گیمینگ Alienware را نام ببریم، Area-51 همان گزینه موردنظر است.

دومین دستگاه گیمینگ برتر: Aurora

دستگاه گیمینگ Aurora اگرچه یک سیستم قدرتمند است اما سفارشی سازی در سطح Area-51 ندارد. با این حال شما می توانید مدلی با کارت گرافیک Radeon RX 480 با حافظه 8 گیگابایتی GDDR5، کارت GTX 1080 انویدیا با حافظه 8 گیگابایتی GDDR5X، پردازنده Core i7-6700K اینتل با فرکانس 4.2 گیگاهرتزی، حافظه رم 32 گیگابایتی DDR4 ، حافظه اس اس دی PCIe با ظرفیت 256 گیگابایتی، سیستم عامل ویندوز10، هارد درایو 1 ترابایتی و در نهایت قیمت 1300 دلاری را انتخاب کنید.

نکته: کامپیوتر گیمینگ Alienware با چند گزینه سفارشی سازی کمتر

یک چیز بیشتر: کیسی با ترکیب نوری 8 هزار رنگ

سومین دستگاه گیمینگ برتر: Alpha

به لطف Asynchronous Spacewarp، هدست واقعیت مجازی Oculus Rift می تواند با سیستم پایین رده نیز اجرا شود; دیگر همچون Vive اچ تی سی نیازمند سیستم کامپیوتری رده بالا نیست.

در این بین شرکت Alienware سیستم گیمینگ مناسبی داشته که Alpha نام دارد. این سیستم به پردازنده نسل ششمی اسکای لیک Core i7-6700T اینتل با فرکانس 3.6 گیگاهرتزی، حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4، تراشه گرافیکی GTX 960 با 4 گیگابایت حافظه GDDR5، سیستم عامل ویندوز 10، حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی و برخی دیگر مجهز است. چنین پیکربندی هزینه 850 دلاری برای افراد به دنبال داشته که بسیار بالا نیست.

نکته: Alpha بهترین دستگاه میان رده برای اجرا با هدست Oculus Rift

یک چیز بیشتر: Alpha به پورت USB 3.0 و دو پورت HDMI جهت اتصال به Oculus Rift مجهز است

نتیجه گیری

اگر شما به دنبال بهترین دستگاه گیمینگ Alienware مناسب برای VR هستید قطعا باید Area-51 را انتخاب کرد زیرا در کنار سخت افزار قدرتمند، طراحی جذابی داشته، اگرچه قیمت سرسام آوری دارد. اما اگر بودجه خرید Area-51 را ندارید و می خواهید مدلی قدرتمند تهیه کنید، Aurora نیز مناسب خواهد بود و آن هم به مشخصات قابل توجهی مجهز است. اما اگر بودجه بالا برای شما سنگین است می توانید Alpha را برگزینید که یک گزینه خرید مقرون به صرفه محسوب می شود.

بهترین دستگاه:  Alienware Area-51

کامپیوتر گیمینگ Area-51 از یک طراحی پیشرفته برخوردار بوده که تاکنون در دیگر کیس ها بهره گرفته نشده است; وجود سخت افزار قدرتمند با جایگیری هوشمندان، Area-51 را به یک محصول قابل توجه تبدیل می کند.

از مشخصات Area-51 باید به کارت گرافیک دو گانه GTX 1080 انویدیا پاسکالی در حالت SLI، کارت گرافیک AMD Radeon RX 480 در حالت کراس فایر، حافظه رم 32 گیگابایتی DDR4، پردازنده ده هسته ای Core i7-6950X  با فرکانس 3.80 گیگاهرتزی و برخی دیگر اشاره کرد.

نکته: یک سیستم گیمینگ کامل

یک چیز بیشتر: کیسی با ظاهر پیرشفته و فضای داخلی مناسب

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question