با لپ‌تاپ Dell Precision M3800 آشنا شوید

با لپ‌تاپ Dell Precision M3800 آشنا شوید
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با لپ‌تاپ Dell Precision M3800 آشنا شوید

Dell Precision M3800 از برترین محصولات شرکت دل:

همیشه از سری Precision لپ تاپ های دل به عنوان ورک استیشن و سرور یاد می شود و بدون اغراق می توان گفت این لپ تاپ ها توان بسیار بالای پردازشی را در بین لپ تاپ های موجود در بازار را دارند.

اگر شما از فعالین در حوزه مدیا هستید و به دلیل نوع کار خود همیشه در حال رفت و آمد; ممکن است فکر کنید چنین دستگاهی که به عنوان ورک استیشن از آن یاد می شود خیلی سنگین باشد.

اما Precision M3800 لپ تاپ سبک و باریکی است که بر خلاف ظاهر جمع و جورش فوق العاده قدرتمند است; به طوری که رقیب جدی محصول مشابه اپل; یعنی مک بوک پرو 15  به شمار می آید.

این لپتاب باریک 1.88 کیلوگرمی حدودا 18 گرم از نمونه اپل سبک تر است و تازه این فقط ظاهر دستگاه است!

با لپ‌تاپ Dell Precision M3800 آشنا شوید
با لپ‌تاپ Dell Precision M3800 آشنا شوید

پردازنده

استفاده از پردازنده Core i7-4712HQ که نسل چهارم پردازنده های شرکت اینتل است; قدرت پردازشی این لپ تاپ را بسیار بالا برده است.

همچنین استفاده از 16 گیگابایت رم فضای کافی و مناسبی را برای انجام کارهای سنگین فراهم کرده است. نکته قابل توجه به کار رفتن پورت Thunderbolt 2 در این دستگاه است که اتصال به ابزارهای پرسرعت اکسترنال را آسان میکند. علاوه بر این; با استفاده از Dock Station می توان پورت های دیگری را در صورت لزوم به دستگاه اضافه کرد.

کارت گرافیک فوق العاده Quadro K1100M از شرکت Nvidia با 2 گیگابایت حافظه رم از دیگر ویژگی های پر اهمیت این دستگاه برای کاربران حرفه ای به شمار می رود. در آخر لازم به ذکر است; دیگر خصوصیت قابل رقابت این محصول با اپل; صفحه نمایش Precision M3800 می باشد.

نمایشگر 15.6 اینچی این دستگاه دقت تصویر 3840 در 2160 پیکسل را دارد که 3.4 میلیون پیکسل بالاتر از صفحه نمایش رتینای استفاده شده در مک بوک پرو 15 اپل است.

به طور کلی این لپ تاپ برای کارهایی که به قدرت پردازشی بالایی احتیاج دارند; توصیه می شود. برای مثال برای ساخت انمیشن یا انجام محاسبات سنگین مهندسی با استفاده از این دستگاه و البته سایر لپ تاپ های خانوده قدرتمند Precision تجربه متفاوتی خواهید داشت چرا که لپ تاپ های این خانواده در استفاده طولانی مدت و با روشن ماندن روزهای متمادی همچنان توان پردازش بالای خود را حفظ می کنند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question