اتومبیل های خودران
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینتل و سرمایه گذاری بزرگ در بخش اتومبیل های خودران

شرکت اینتل که بیشتر به عنوان بزرگترین تولیدکننده چیپ های پردازشی شناخته می شود; روز گذشته طی کنفرانس نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس به سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری بر اتومبیل های خودران اشاره کرد.

سرمایه گذاری که نشان می دهد کمپانی موردبحث سخت به دنبال فعالیت در این صنعت بوده و می خواهد نقش پررنگی را ایفا کند. چنین رقم سرمایه گذرای حقیقتا بالاست و می تواند دیگر کمپانی های تولیدکننده اتومبیل را به همکاری با اینتل وادارد.

البته اینتل نمی خواهد خود یک تولیدکننده اتومبیل باشد; بلکه بیشتر به عنوان توسعه هوش مصنوعی و سیستم نرم افزاری اتومبیل فعالیت خواهد کرد. زیرا این کمپانی بیشتر در این زمینه فعالیت می کند و نقشی در تولید اتومبیل ندارد در مقابل شرکت هایی که با این کمپانی همکاری می کنند; از تولیدکنندگان مطرح خودرو در جهان به شمار می روند.

مدیرعامل اینتل معتقد است که بایستی به لطف اتومبیل های خودران; ایمنی و هوشمندی را به خودروها القا کنیم. در طی نمایشگاه اینتل در همکاری با بی ام و می خواهد تا سال 2020 اتومبیل خودرانی را راهی بازار کنند. اتومبیلی که برندهایی چون اینتل و بی ام و; توسعه دهنده آن باشند قطعا بی نظیر خواهد بود و شامل فناوری بالایی نیز خواهد شد.

در حال حاضر شرکت های مطرح فناوری به توسعه اتومبیل های خودران می پردازند تا در آینده خود یک شرکت بزرگ در این بخش محسوب شوند. گوگل یکی از آنهاست که در سال 2007 توسعه اتومبیل های خودران را استارت زد و تاکنون نیز چندین اتومبیل خودران را در خیابان های کالیفرنیا به حرکت در می آورد.

انتظار داریم تا پایان دهه شرکت های بیشتری به این صنعت پیوسته و محصولات خود را به نمایش درآورند.

اگر این نوع اتومبیل ها بتوانند در تست ها موفق باشند; قطعا استقبال بسیاری از آنها می شود.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question