pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت ایسر این هفته در کنار معرفی کروم بوک جدید با عمر باتری بالا از کامپیوتر AIO مبتنی بر کروم خود نیزبه نام Chromebase رونمایی کرد. اکثر AIO سیستم عامل ویندوزی یا لینوکسی دارند اما این بار ایسر به سراغ سیستم عاملی رفته که بین AIO کمتر به چشم می خورد. این دستگاه صفحه نمایش لمسی 24 اینچی LED با رزولوشن 1080*1920 پیکسلی IPS داشته که در کنار وب کمی با کیفیت 720 پیکسلی HD قرار می گیرد.

ایسر قیمت پایه Chromebase را 799 دلار اعلام نمود و با مشخصاتی از جمله پردازنده دو هسته ای Celeron اینتل، حافظه رم 4 گیگابایتی، وای فای 802.11ac، بلوتوث 4.0 و شبکه اترنت Gigabit LAN همراست. گفتنیست AIO کرومی ایسر از شتاب دهنده ویدئویی گوگل بهره می برد و به لطف پردازنده Celeron اینتل انجام می گیرد.

ایسر و معرفی کامپیوتر یکپارچه Chromebase
ایسر و معرفی کامپیوتر یکپارچه Chromebase

 

گوگل درباره روش استفاده آسان از سیستم ویدئوکنفرانس مبتنی بر کروم خود می گوید:

“با استفاده از یک Chromebox و وارد کردن نام جلسه خود به آسانی یک تماس تصویری را برقرار کنید. البته این امر بوسیله ضربه زدن به صفحه نمایش لمسی Chromebase نیز ممکن است. شما همچنین می توانید با استفاده از Google Calendar یا Outlook مهمانان خود را دعوت کرده یا صفحه نمایش کامپیوترتان را به اشتراک بگذارید. گفتنیست شما قادرید کارهای بیشتری نیز انجام دهید.”

گوگل همچنین برای 1000 کسب و کار شانس استفاده 30 روزه رایگان از سرویس های کرومی خود فراهم آورده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کمپانی گوگل مراجعه فرمایید تا شانس بدست آوردن این فرصت را از دست ندهید.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question