ایسر از مانیتور 4K جدید XB321HK رونمایی کرد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ایسر از مانیتور 4K جدید XB321HK رونمایی کرد

شرکت ایسر که در زمینه محصولات گیمینگ حرف های بسیاری برای گفتن دارد، به تازگی مانیتور جدید 4K IPS را با نام XB321HK معرفی کرد. این مانیتور از فناوری G-SYNC انویدیا پشتیبانی کرده و از سری محصولات گیمینگ Predator ایسر شناخته می شود.

مانیتور XB321HK با قیمت 1300 دلار برای خرید در دسترس قرار دارد. از مشخصات فنی این مانیتور می توان به سایز صفحه نمایش 32 اینچی IPS با کیفیت 4K Ultra HD و رزولوشن 3840*2160 پیکسلی با تراکم پیکسلی 138ppi اشاره نمود.

فناوری G-SYNC انویدیا به گیمرها اجازه می دهد تا در صورت برخورداری از کارت های گرافیکی انویدیا کیفیت گرافیکی فوق العاده‌ای را تجربه کرده و با فراهم آوردن نرخ تجدیدنظر متغیر گیمرها تاخیری در پاسخ‌دهی صفحه نمایش شاهد نباشند.

به گفته ایسر مانیتور XB321HK مدت زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه ای داشته و موجب جلوگیری از سایه‌اندازی می شود. همچنین دقت 100 درصدی sRGB را پوشش داده که کیفیت رنگ و تصویر عالی را به ارمغان می آورد.

ایسر در مانیتور 4K Ultra HD IPS خود پورت هایی از قبیل یک پورت DisplayPort 1.2، یک خروجی HDMI و چهار خروجی USB 3.0 قرار داده است. گفتنیست این نمایشگر گیمینگ جدید سری Predator ایسر از دو بلندگوی استریو 2 واتی با فناوری صوتی DTS برخوردار بوده که تجربه صدای فراگیری به کاربران خود ارائه می دهد.

براساس اعلام کمپانی ایسر XB321HK در حال حاضر با قیمت 1300 دلاری در بازار ایالات متحده در دسترس قرار دارد. متاسفانه این شرکت مشخص نکرده مانیتور مورد اشاره چه زمانی به سایر بازارها ورود پیدا می کند.

ایسر از مانیتور 4K جدید XB321HK رونمایی کرد

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question