اچ پی لپتاپ های سری استریم را بروزرسانی کرد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اچ پی لپتاپ های سری استریم را بروزرسانی کرد

بسیاری در هنگام خرید لپتاپ ارزان قیمت به سمت کروم بوک ها می روند زیرا علاوه بر قیمت پایین; بسیار کارآمد نیز هستند. حال ممکن است برخی کروم را به عنوان لپتاپ نپسندند و در این بین به دنبال ویندوز باشند. به نظر می رسد شرکت اچ پی این مشکل را با معرفی لپتاپ های جدید سری استریم حل کرده است.

این کمپانی به تازگی سه لپتاپ جدید از سری استریم را به نام های استریم 11; استریم 14 و استریم ایکس 360 معرفی کرد. هر سه مدل در زمینه سخت افزاری یکسان هستند اما در زمینه سایز صفحه نمایش; ظرفیت باتری; تعداد پورت ها و ابعاد متفاوت هستند.

مدل استریم 11 به صفحه نمایش 11 اینچی; مدل استریم ایکس 360 به صفحه نمایش 11.6 اینچی و مدل استریم 14 به صفحه نمایش 14 اینچی مجهزست.

مدل استریم ایکس 360 قادرست به حالت تبلت یا لپتاپ تبدیل شود که یک امتیاز مثبت محسوب می شود. از مشخصات هر سه لپتاپ باید به مشخصاتی چون پردازنده Celeron N3060 اینتل; حافظه رم 4 گیگابایتی; حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رزولوشن تصویر 1366*768 پیکسلی اشاره داشت.

اچ پی قیمت مدل استریم 11 را 199 دلار; مدل استریم 14 را 220 دلار و مدل هیبریدی 249 دلار اعلام کرد. همچنین تاریخ عرضه مدل 11 اینچی 24 آگوست بوده و تاریخ عرضه دو مدل استریم 14 و ایکس 360 ماه سپتامبر خواهد بود.

اچ پی لپتاپ های سری استریم را بروزرسانی کرد

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question