اپل واچ 2 با صفحه نمایش باریکتری همراست
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اپل واچ 2 با صفحه نمایش باریکتری همراست

یک سالی از عرضه ساعت هوشمند اپل واچ شرکت کوپرتینویی اپل می گذرد; تاکنون شایعات بسیاری پیرامون ساعت هوشمند اپل واچ 2 جانشین مدل نخست; منتشر شده است.

گفته می شود این ساعت در سه ماهه پایانی سال جاری یعنی ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی و عرضه خواهد شد. براساس گزارشات اخیر; اپل واچ  2 با فرم بهبودیافته تری نسبت به اپل واچ نخست از راه می رسد.

با این حال به گزارش DigiTimes به نقل از MacRumors; نسل دوم اپل واچ صفحه نمایش باریک تر و وزن کمتری خواهد داشت. به گفته این گزارش; اپل راه حل جدیدی برای کاهش ضخامت صفحه نمایش پیدا کرده که در کنار آن موجب افت وزن ساعت نیز می شود.

این گزارش می گوید; اپل می خواهد با حذف لایه اضافی صفحه نمایش به کاهش ضخامت اپل واچ 2 بپردازد. این روش موجب می گردد تا صفحه نمایش ساعت ضخامت کمتری پیدا کرده و در مجموع به کاهش وزن کلی ساعت منجر شود.

در حال حاضر اپل واچ از پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار به شمار می رود و انتظار داریم با ورود اپل واچ 2 این فروش افزایش نیز پیدا کند.

براساس گزارشات قبل; شرکت اپل قرار است در ماه سپتامبر امسال همراه با تلفن های هوشمند آیفون های 7; نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ را معرفی سازد.

با این حال; جهت کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار نشست و نمی توان به شایعات انتشاریافته از سوی شایعه سازان اکتفا کرد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question