اندروید نوقا احتمالا 22 آگوست منتشر می شود
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اندروید نوقا احتمالا 22 آگوست منتشر می شود

شرکت گوگل; در جریان کنفرانس Google I/O خود اندروید N را معرفی کرد و مدتی بعد نام اصلی این اندروید را به نام اندروید نوقا یا 7.0 اعلام نمود.

گوگل تاکنون نسخه های پیش نمایشی از اندروید 7.0 نوقا را منتشر کرده; اما هیچ اشاره ای به تاریخ انتشار نسخه نهایی نکرده است.

حال به نظر می رسد کمپانی مطرح قصد داشته اندروید جدید خود را در 22 آگوست منتشر کند.

پیش از این انتظار می رفت تاریخ انتشار; پاییز امسال باشد و آگوست زودتر از آن چیزیست که احتمال می دادیم. متاسفانه گوگل این تاریخ را تایید نکرده و تنها گزارشات به آن اشاره داشتند.

البته 22 آگوست; تاریخ انتشار نوقا برای گوشی های هوشمند نکسوس بوده و پس از دیگر شرکت ها شروع به انتشار بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا; برای گوشی های هوشمند مختلف خود می کنند.

حامل کانادایی اشاره داشت که 22 آگوست; اندروید نوقا برای نکسوس 6P و 5X منتشر می گردد. متاسفانه; تاریخ انتشار بروزرسانی اندروید 7.0 برای دیگر تلفن های هوشمند آشکار نشده; اما اخیرا اچ تی سی خبر از انتشار آن برای پرچمداران امسال و سال گذشته خود داده است.

در اخباری مرتبط; ال جی خبر از انتشار بروزرسانی مورد بحث برای G5 داده و در سویی دیگر سامسونگ وعده انتشار آن برای گلکسی نوت 7 داده است.

با این حال انتظار می رود کمپانی های بزرگ; ابتدا اندروید 7.0 نوقا را برای پرچمدار و گوشی های هوشمند رده بالایی خود منتشر کرده و سپس به سمت دیگر مدل ها بروند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question